۶۷ عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در شهرستان گچساران اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ باقر پسنده فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: ۶۷ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سرفصل‌های مختلف در شهر دوگنبدان و روستا‌های این شهرستان اجرا می‌شود.

سرهنگ باقر پسنده افزود: اجرای رژه خودرویی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس، برپایی و افتتاحیه نمایشگاه صنایع دستی، برگزاری مسابقه با موضوع وصیت نامه شهید سلیمانی بصورت مجازی و نواختن زنگ مقاومت در مدارس از جمله این برنامه‌هاست.

سرهنگ پسنده برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع دفاع مقدس، عطرافشانی گلزار مطهرشهداء، برگزاری اردو‌های فرهنگی زیارتی و نشست‌های بصیرتی، برگزاری مراسم شبی با شهداء، برپایی میز خدمت و بازدید مسئولان از محلات کم برخورار را نیز از مهمترین برنامه‌هایی هفته دفاع مقدس در شهرستان گچساران اعلام کرد.

او با بیان اینکه مسابقات ورزشی بومی محلی، اردو‌های جهادی، دیدار و سرکشی از کادر درمان، توزیع نوشت افزار بین نیازمندان، طرح همگام با کشاورز را از دیگر برنامه‌های این هفته بیان کرد و گفت: همه این برنامه‌ها بر مبنای اهداف، رویکرد گفتمانی، سیاست‌ها و راهبرد‌های حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گچساران با اشاره به اینکه شعار امسال هفته دفاع مقدس ما مقتدریم است افزود: همه برنامه‌های پیش بینی شده برای هفته دفاع مقدس با محوریت مردم اجرا می‌شود.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.