مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت:۳۴ پایگاه شور عاطفه ها از امروز به مدت ۳ روز در میادین شهرهای استان مستقر هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سید مهدی عبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در آستانه سال تحصیلی جدید تعداد ۳۴ پایگاه شور عاطفه‌ها بمنظور جمع آوری کمک‌های مردمی از امروز به مدت ۳ روز در میادین شهرهای استان سیستان و بلوچستان مستقر شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: در این پایگاه‌ها، ملزومات آموزش غیرحضوری، لوازم التحریر، کیف، کفش و کمک هزینه تحصیلی برای دانش‌آموزان نیازمند جمع آوری می‌شود.

وی با اشاره به وجود ۱۰۹ هزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد در سیستان و بلوچستان افزود: ۳۵۰ پایگاه جمع آوری کمک‌های مردمی هم از بیستم شهریور ماه در استان به جمع آوری کمک‌های مردمی مشغول هستند که تا هفتم مهر به کار خود ادامه می‌دهند.

عبادی تصریح کرد: در نظر داریم، در صورت بازگشایی مدارس زنگ شور عاطفه‌ها در روز هفتم مهرماه در مدارس طنین انداز می‌شود و در غیر این صورت، این زنگ به صورت مجازی از طریق برنامه «شاد» نواخته می‌شود.

وی گفت: مردم نوع دوست استان سیستان و بلوچستان می‌توانند کمک‌های خود را از طریق تلفن همراه با شماره گیری کد دستوری (#۰۵۴*۸۸۷۷*) و یا شماره کارت (۵۲۳۴ - ۵۰۱۶ - ۹۹۷۹ – ۶۰۳۷) پرداخت کنند.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.