نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان گفت:رزمایش کمک‌های مومنانه سبب تقویت حس همدلی در کشور شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی ,نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان بیان کرد: پس از آنکه مشکلی در هر استانی به وجود می‌آید، شاهد سیل اقدام و نوع دوستی‌ها از سراسر کشور برای کمک‌رسانی و خدمت به مردم آن منطقه هستیم و این گویای حس انسان دوستی در جامعه است.

او با اشاره به اقدام انجام شده برای کمک به نیازمندان از زمان شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: در این مدت بیش از ۳۳ میلیارد تومان در استان همدان کمک‌های مومنانه به همت ستاد اجرایی بین نیازمندان توزیع شده است.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه در این مرحله، هزار و چهارصد بسته معیشتی و نوشت افزار  بین نیازمندان توزیع خواهد شد، گفت: از آنجا که در آستانه آغاز سال تحصیلی هستیم و حداقل مبلغ برای تهیه یک بسته لوازم تحریر در وضع موجود نزدیک به ۲۰۰ هزار تومان خواهد بود، بنابراین در این مرحله از رزمایش در کنار ۵۱۰۰ بسته معیشتی، ۵۳۰۰ بسته لوازم تحریر نیز در دستور کار قرار گرفته است.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی با این توضیح که امیدواریم نیازمندی در کشور وجود نداشته باشد و نتوانیم فردی را مشاهده کنیم که نیاز به این بسته‌ها داشته باشد عنوان کرد: در مدت چندین ماه اخیر، مردم ایران ظرفیت خوبی از خود در عرصه نوع دوستی نشان دادند.

او ادامه داد: هم به لحاظ ملیت و هم به لحاظ تعالیم اهل بیت (علیهم السلام) و دین اسلام در کشور ما نوع دوستی خوبی وجود دارد که مانند آن را نمی‌توان در جای دیگر مثال زد.

خطیب جمعه همدان با بیان اینکه هیچ ایرانی مسلمان و انسان آزاده‌ای را نمی‌توان نام برد که یک خانواده درگیر مشکلات اقتصادی را مشاهده کند و او نسبت به این مسئله بی‌توجه باشد گفت: پس از آنکه مشکلی در هر استانی به وجود می‌آید، شاهد سیل اقدامات و نوع دوستی‌ها از سراسر کشور برای کمک‌رسانی و خدمت به مردم آن منطقه هستیم و این گویای حس انسان دوستی در کشور است.

منبع تسنیم

انتتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.