مسئول موکب فاطمه الزهرا (س) ملایر از توزیع هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی به همت موکب فاطمة‌الزهرا (س) این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  حمید زمانی، مسئول موکب فاطمةالزهرا (س) ملایر با اشاره به اینکه موکب فاطمةالزهرا ملایر خدمات دهی خود را تنها محدود به ایام اربعین نکرده و در مقاطع و شرایط مختلف اقدام به خدمات‌دهی بخصوص به نیازمندان دارد، گفت: از زمان تأسیس این موکب به همت خیران و خادمان این موکب خدمات مختلفی را به مردم در زمینه‌های مختلف ارائه کرده است.

او با اشاره به تعطیلی پیاده‌روی اربعین در سال گذشته با توجه به شیوع کرونا بیان کرد: پس از شیوع بیماری کرونا و با توجه به نیاز کشور به ماسک و الکل نیز تولید این دو محصول در موکب فاطمه‌الزهرا (س) ملایر آغاز شد.

مسئول موکب فاطمه الزهرا (س) ملایر با اشاره به خدمات این موکب از اربعین سال گذشته تاکنون افزود: توزیع بسته‌های معیشتی در چندین بازه زمانی مختلف انجام شده است، از اربعین سال گذشته تاکنون تعداد یک هزار و ۷۴۲ بسته معیشتی در سه نوبت از سوی خیران و نیکوکاران تهیه و به همت موکب فاطمه الزهرای ملایر در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

زمانی با بیان اینکه همچنین ۵۰۰ متر موکت نیز به خانواده‌های نیازمند اهدا شده  عنوان کرد: همچنین تعداد زیادی پوشاک گرم نیز تهیه و به خانواده‌های نیازمند اهدا شد.

او افزود: تجهیز بخشی از گرمخانه ملایر و اهدای تجهیزات، مواد غذایی، قند و چایی و غذای گرم به گرمخانه که زیر نظر شهرداری ملایر است نیز از دیگر اقدامات انجام شده در موکب از اربعین سال گذشته تاکنون بوده است.

مسئول موکب فاطمه الزهرا (س) ملایر در ادامه تهیه و توزیع یک میلیون ۲۴۰ هزار عدد ماسک و ۴۳۲ لیتر الکل ضدعفونی‌کننده در بین مردم به صورت رایگان را از دیگر اقدامات این موکب برشمرد.

زمانی با اشاره به اینکه تعدادی لوازم التحریر و ۶۲ عدد تبلت نیز تهیه و از سال گذشته و تاکنون بین دانش‌آموزان نیازمند از سوی موکب اهدا شده است، گفت: در مجموع یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان در زمینه تهیه بسته معیشتی، ماسک و الکل، پوشاک، تبلت و لوازم‌التحریر و مواد غذایی و گرمخانه هزینه شده که همه آن از سوی خیران و نیکوکاران و نذورات بوده است.

او با بیان اینکه این موکب سال‌های گذشته در حوزه خدمات‌رسانی به مردم در بحران‌های مختلف کشور در مناطق سیل زده و زلزله زده حضور داشته و به مردم خدمات داده است گفت: امسال نیز در وضعیت آب‌رسانی به سیستان و همچنین تهیه لباس و پوشاک در مناطق محروم در تایباد مشهد خدمات لازم از سوی موکب ارائه شده است.

مسئول موکب فاطمه الزهرا (س) ملایر افزود: این موکب آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیرین و نیکوکاران در قالب نذر نفس برای خرید و تهیه بسته‌های معیشتی کپسول‌های هوا و اکسیژن. تپلت دانش‌آموزی برای خانواده‌هایی که نیازمند این وسیله است.

زمانی با بیان اینکه در خصوص فعالیت‌های موکب در ایام اربعین منتظر دستورالعمل‌های استانی و کشوری هستی، گفت: خیریان و نیکوکاران می‌توانند برای هماهنگی لازم با شماره تلفن‌های ۰۹۱۸۸۵۱۰۷۲۵ و ۰۹۱۹۸۵۲۷۰۳۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.