رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از توزیع یک‌هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، پژمان جعفری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با اشاره به برگزاری طرح «شمیم حسینی» در ملایر گفت: این طرح امسال برای دومین سال است که از سوی اداره اوقاف و امور خیریه در ایام ماه محرم و صفر اجرا می‌شود.

او با بیان اینکه در این طرح یک‌هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود که برای هر کدام آن‌ها ۵۰۰ هزار تومان از محل موقوفه سیف‌الدوله هزینه شده است تصریح کرد: هر بسته شامل ۱۰ کیلو برنج، روغن ماکارونی، قند و حبوبات است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر ادامه داد: از ابتدای کرونا تاکنون تعداد ۹ هزار و ۷۰۰ بسته سبد کالا از سوی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر به منظور طرح کمک‌های مومنانه و شمیم حسینی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده که با تعداد بسته‌های جدید به ۱۰ هزار و ۷۰۰ بسته خواهد رسید.

جعفری در ادامه به اجرای طرح «مهر تحصیلی» در ملایر اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز تعداد یک‌هزار بسته لوازم‌التحریر وکیف از اواخر شهریور اه در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

او با بیان اینکه برای این بسته‌ها نیز ۲۸۰ میلیون تومان هزینه شده است گفت: هزینه این تعداد بسته مهر تحصیلی نیز از محل نیت واقف خیراندیش مرحوم سیف‌الدوله تامین شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار