مدیر تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: شب شعر دفاع مقدس در امتداد عاشورا همزمان با اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس، در این دانشگاه برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مریم تقوا مدیر تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: با توجه به اهمیت و لزوم حفظ فرهنگ و ارزش های دوران دفاع مقدس و انتقال آن به نسل امروز  با یادآوری دلاورمردی های رزمندگان اسلام در روزهای جنگ تحمیلی برای آحاد جامعه، تصمیم گرفته شد امسال نیز شب شعری با موضوع هفته دفاع مقدس  برگزار شود.

او  احساسات، خاطرات و وقایع در قالب هنر و به زبان هنری را تاثیرگذارتر و ماندگارتر دانست و بیان کرد: این شب شعر با چهار محور دفاع مقدس، عاشورا، اربعین حسینی و شهدای دفاع مقدس برگزار می شود.

تقوا با اشاره به اینکه این نشست ادبی اول مهر از ساعت ۲۰ تا ۲۲ به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار می شود، تصریح کرد: علاقه مندان می توانند با استفاده از نشانی الکترونیک http://webc۲.sums.ac.ir/farhangi در این نشست ادبی حضور یابند.

مدیر تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز دلیل برگزاری غیر حضوری این محفل ادبی را شرایط شیوع کرونا در کشور اعلام و با دعوت از اهالی شعر و ادب برای حضور مجازی در این نشست ادبی، ادامه داد: علاقه مندان می توانند آثار خود را تا روز سی ام شهریور به دبیرخانه شب شعر ارسال کنند.

او افزود: آثار باید به مدیریت امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تحویل داده یا به نشانی الکترونیک artculture.sums@gmail.com ارسال شود.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار