ساخت المان شهدای نهضت سوادآموزی در شیراز

شهردار منطقه دو شیراز گفت: در حال پیگیری و شناسایی مکانی مناسب در خیابان نهضت سوادآموزی برای نصب المان شهدای هشت سال دفاع مقدس هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامرضا شهریاری شهردار منطقه دو شیراز در بازدید از پروژه‌های در دست ساخت با حضور معتمدین، مسئولان شورای محلات و مدیران دفاتر تسهیلگری، به احداث بوستان بسیار مفرحی که در ابتدای بلوار آیت الله قشقایی در دست احداث است اشاره کرد و افزود: این پروژه پس از اتمام و بهره برداری نقش بسیار عمیقی بر چگونگی سطح کیفی زندگی در این محدوده کم برخوردار خواهد داشت.

شهریاری با اشاره به دیگر پروژه‌های تاثیر گذار که در نقاط مختلف محدوده در دست اجراست، بیان داشت: پروژه‌هایی همچون ساخت سالن ورزشی در محله شیخ علی چوپان و ساختمان خانه محله دهپیاله که با همکاری اداره کل مسکن و شهرسازی در حال احداث است و باعث ارتقاء کیفی این منطقه خواهدبود.

شهردار منطقه ۲ شیراز از تمامی دستگاه‌های اجرایی درخواست کرد که در مسیر این سازندگی که منشا تحولات چشمگیری در سطح این منطقه است اهتمام ویژه داشته و همکاری خود را با این شهرداری پیش از پیش ادامه و نسبت به تکمیل پروژه‌های خود اقدام کنند.

او در ادامه با توجه به پروژه‌های در دست احداث که همگی با دیدگاهی انسان محور طراحی شده است، گفت: باتوجه به تعامل بسیار مطلوبی که بین اعضای محترم شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری به وقوع پیوسته، با درایت و حمایت این مجموعه سال ۱۴۰۰ دوران شکوفایی سطح منطقه ۲ خواهد بود.

شهریاری با اشاره به وجود دفاتر تسهیلگری که در چند نقطه از محدوده منطقه مستقرهستندو از فعالیت خوبی برخوردار است از یاوران و معتمدین محلات خواست که با این دفاتر تعامل بیشتری داشته تا با هم فکری درامررفع معضلات اجتماعی و بالا بردن سطح فرهنگی محلات اهتمام داشته باشند.

شهریاری در بخش دیگری با معتمدین و شورای محلات به ساخت المان شهدای نهضت سواد آموزی اشاره کرد و افزود: در حال پیگیری و شناسایی مکانی مناسب در خیابان نهضت سوادآموزی برای نصب المان شهدای هشت سال دفاع مقدس هستیم که یادآور حمله ناجوانمردانه بعثی‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام باشد.

شهردار منطقه ۲ در پایان گفت: در راستای ایجاد امنیت در سطح بوستان‌های منطقه به ویژه بوستان صنوبر در نظر داریم با تغییراتی نظیر دیوار گذاری این بوستان را که در محله‌ای پر جمعیت قرار دارد به شکل باغ خانواده در آوریم تا خانواده‌های همجوار و ساکنین محله بتوانند در آرامش و فراغ بال از آن استفاده کنند. متاسفانه در شرایط حاضر بعلت وجود افراد بزه کار، ارازل اوباش، معتادین متجاهر، مردم کمتر از آن استقبال می‌کنند.

شهریاری همچنین از روند اجرایی و چگونگی پیشرفت پروژه پارک حاشیه‌ای ۴ هکتاری محله‌های محراب، ابجوارودشت چنار با حضور معتمدین و یاوران شورا بازدید و بیان کرد: این پارک در زمینی به مساحت ۴ هکتار با مشخصات فیزیکی پیست دوچرخه سواری، زمین چمن فوتبال، زمین والیبال، زمین بسکتبال، زمین بدمینتون، ست بارفیکس، فضای بازی کودکان، و بازی‌های رایانه‌ای ویژه کودکان و نوجوانان، زمین‌های ورزشی والیبال و بسکتبال جهت آقایان و بانوان در حال ساخت است.

او گفت: هزینه عملیات اجرایی پارک حاشیه‌ای ۳۰ میلیارد تومان است و تاکنون ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و انتظار می‌رود در بهمن ماه ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد.

لازم به ذکر است در پایان این بازدید و جلسه که معتمدین و مسئولان شورای محلات حضور داشتند مسائل و مشکلات محلات با شهردار و مسئولین در میان گذاشته شد و مقرر شد از سوی شهرداری پیگیری و اقدامات بایسته به‌عمل آید.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار