اگر دوست دارید بارزترین نقاط ضعف خود را شناسایی کنید و بدانید که عادات بد متولدین ماه‌های مختلف چیست، این مطلب را بخوانید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، هیچ فردی کامل نیست و همه ما عادت‌های بدی داریم که گاهی خودمان هم از آن‌ها بی خبریم و چشمان مان را روی ضعف‌های خود می‌بندیم. با آگاهی از نقاط ضعفمان و شناسایی آن‌ها می‌توانیم اقدام به برطرف کردن آن‌ها نماییم و نقاط قوت مان را تقویت کنیم.

برخی از عادت‌های بد در متولدین ماه‌های مختلف سال مشترک است همانطور که متولدین ماه‌های مختلف خصوصیات خوب زیادی نیز دارند. اگر دوست دارید بارزترین نقاط ضعف خود را شناسایی کنید و بدانید که عادات بد متولدین ماه‌های مختلف چیست، با ما همراه باشید.

فروردین

فروردینی‌ها افراد مستقلی هستند و دوست دارند که مدام از خود و توانایی هایشان حرف بزنند. آن‌ها منم منم‌های زیادی دارند که گاهی غیر قابل تحمل است. البته این واقعا اشتباه آن‌ها نیست، آن‌ها دوست دارند که آنچه در سرشان می‌گذرد را بیان کنند تا دیگران بشنوند و به وقت اش آن‌ها را به افرادی دیگری انتقال دهند. فروردینی‌ها دوست دارند که مورد ستایش دیگران قرار گیرند.

اردیبهشت

افرادی که در این ماه به دنیا آمده اند، افراد تنبل و بی انگیزه‌ای هستند که دوست دارند مدام روی کاناپه یا تخت شان دراز بکشند و استراحت کنند اردیبهشتی‌ها همچنین یکی از لجبازترین افراد هستند که حتی دوست ندارند خودشان را تغییر دهند.

خرداد

بدترین عادت خردادی‌ها این است که نمی‌توان خیلی روی حرف شان حساب کرد. در واقع آن‌ها غیر قابل پیش بینی هستند. آن‌ها برای کارهایشان برنامه می‌چینند، اما در لحظه و تمام شان را کنسل می‌کنند؛ بنابراین خیلی نمی‌توان به آن‌ها اعتماد کرد.

تیر

متولدین ماه تیر افراد احساساتی هستند، به همین دلیل تمام کارهایشان را محتاطانه انجام می‌دهند، از خرید لباس گرفته تا شروع کاری جدید. آن‌ها همیشه به فردی در کنارشان احتیاج دارند تا مراقب شان باشد و امنیت کارشان را تضمین کند. آن‌ها این نکته را نادیده می‌گیرند که بسیار باهوشند و می‌توانند به تنهایی نیز تصمیم بگیرند، فقط کافی است کمی اعتماد به نفس خود را بالا ببرند.

مرداد

مردادی‌ها شخصیت قدرتمندی دارند و مدام نظراتی که در سر دارند را با دیگران به اشتراک می‌گذارند، اما بدترین عادت شان جلب توجه است. به عنوان مثال آن‌ها صدای بلند در مکان‌های عمومی مانند رستوران یا کتابخانه می‌خندند که اصلا خوشایند نیست.

شهریور

آن‌ها کمالگرا هستند. متولدین این ماه دوست دارند که کامل‌ترین باشند. اگر کاری را آغاز کنند، تمام تلاش شان را می‌کنند تا آن را به بهترین نحو ممکن به اتمام رسانند، به همین دلیل مدام با دوستان و خانواده یا حتی شریک زندگی شان درگیری دارند. این افراد دیگران را به دلیل بی توجهی سرزنش می‌کنند. در یک جمله شهریوری‌ها افراد پرتوقعی هستند.

مهر

همانطور که از نامش پیداست، مهری‌ها افراد با مهر و محبتی هستند، اگر چه گاهی بداخلاق می‌شوند. از عادات بد آن‌ها می‌توان به روابط اجتماعی بیش از حدشان اشاره کرد. آن‌ها به هر جایی که قدم می‌گذارند، دوستان جدیدی پیدا می‌کنند و حتی با افرادی که اصلا نمی‌شناسند، سر صحبت را باز می‌کنند. بدتر از آن تمام روز را در مورد زندگی دوستان شان صحبت خواهد کرد که اصلا برای دیگران جذاب نیست.

آبان

آبانی‌ها افراد رکی هستند. اگر در جمع کسی اشتباهی را مرتکب شود برای اصلاح آن درنگ نمی‌کنند. اگر چه آن‌ها بی ادب نیستند، اما نمی‌توانند اشتباهات دیگران را بپذیرند. پس موقع صحبت کردن با یک آبانی، مراقب باشید

آذر

متولدین آذر را می‌توان فیلسوف نامید. آن‌ها دوست دارند که مدام از ذهن شان کار بکشند و در فضا‌های مختلف کشف و اکتشاف کنند. آذری‌ها از بحث کردن لذت می‌برند، به همین شاید که از همنشینی زیاد با آن‌ها لذت کافی نبرید.

دی

از آنجا که متولدین ماه دی افراد با دانشی هستند، مدام دیگران را به دلیل کمبود اطلاعات سرزنش می‌کنند. این افراد از نظر دیگران افراد بی ادبی هستند که فقط خودشان را می‌بینند. در بحث‌های گروهی، اگر حرف شان را متوجه نشوید یا آنطور که آن‌ها انتظار دارند رفتار نکنید عصبانیت آن‌ها را بر خواهید انگیخت.

بهمن

بهمنی‌ها افراد منحصر بفردی هستند، اما از آنجا که هر کسی کامل نیست، آن‌ها نیز رفتار‌های بد خود را دارند. شاید بتوان گفت که بدترین عادت آن‌ها این است که نمی‌توانند از دنیای. خود بیرون آیند. آن‌ها به شدت خیالپردازند به و دنیای واقعی توجه زیادی نمی‌کنند و همین موضوع موجب عصبانیت  اطرافیان شان می‌شود.

اسفند

اسفندی‌ها یکی از صادق‌ترین، خاکی‌ترین و مورد اعتمادترین افراد می‌باشند. آن‌ها در پیدا کردن دوست مهارت بالایی دارند، اما اشکال آن‌ها این است که نمی‌توانند زمان شان را به خوبی برنامه ریزی کنند. به بیان دیگر آن‌ها همیشه زمان کم می‌آورند. اگر با اسفند ماهی‌ها قرار ملاقات دارید، مطمئن باشید که دیر به سر قرار می‌رسند.

منبع: سایت طلا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۵ فروردين ۱۴۰۱
هوممم من دی ماهی ام اونا که میگن رئیس بازی در میارن اشتباهه اخلاقمون تنده یا مغروریم خووو انکار نباشه خشنم هستیم من خودم فوق‌العاده رکم حتا شده طرفو بد جور ناراحت کردم ولی اونجوری که فک می کنین رئیس بازی در نمی یاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۰۹ دی ۱۴۰۰
عالیه
Iran (Islamic Republic of)
امیر مهدی
۱۹:۳۶ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
کاملا درست بود کسانی‌ هم که میگن اشتباه هست نمی‌خواهن که اشکالشون رو بپذیرند.من متولد ۱ آذر هستم و همش فکر میکنم و می‌خوام که همه چیز رو کشف کنم و همش با بقیه بحث‌‌ میکنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۱۴ اسفند ۱۴۰۰
بقیه فکر نمیکنن و علاقه به کشف ندارند
Iran (Islamic Republic of)
النا
۰۹:۳۰ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
دی ماهی ها اخلاقشون تنده به کنار خشکن و مغرور و رئیس بازی در میارن اما به قولی بالاخره هر کس یه ضعفی داره دیگه. این پیام که گفتم دخترای اردیبهشتی خیلی مغرورن رو کپی کردم از یه سایت دیگه خودم ننوشتم.
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۳:۳۰ ۰۱ آذر ۱۴۰۰
دقیقا هرچی دی ماهی دیدم اخلاقش تند بوده و حرفاشون رکیک و تند
Iran (Islamic Republic of)
النا
۱۷:۰۱ ۲۸ آبان ۱۴۰۰
اذریم .دخترای اردیبهشت خیییییییلی مغرووووورن ب هیچکی نمیذارن کسی ک بشون بدی بکنه تا اخرعمر از چشش افتاده حواسمون باشه دهه ی سوم اردیبهشت ۸۰درصد مغرورتر و زیباتر از دهه های وسط و اوله خیلی سنگین و باوقارن جذابتیشون هم حد نداره اوووووه بابا خودمون خسته نکنیم دختر اردیبهشتی دهه ی سوم اونقد مغروووووره ک از جاده خاکی میره تا منت اسفالتو نکشه عزت نفسش ب درازای قله کوهه .با هر کسی جور نمیشن اعتماد نمیکنن خیلی هم زیبا چهرن دهه سومی ها از همه زیباترن قدرتمند بااراده نترس با شهامت .اون زنیه ک هر مردی ارزوی داشتنش و میکنه این طالعشون میگه ن من .شخصیت مهمه عزیزان دوستتون دارم مخلص همه ی شمام
Iran (Islamic Republic of)
ازاده عزتی پرور
۱۶:۵۶ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
من تیرماهی هستم کاملادرسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
من خرداد ماهی هستم و این کاملا درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
من بهمن ماهی هستم و واقعا همینطور بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۲۷ شهريور ۱۴۰۰
من خودم آذرماهی هستم ودقیقأدرست میگویید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۲۸ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
سلام این روانشناسی بر پایه اون ستاره ای هستش که بر اون ماه یا برح تاثیر میذاره خیلی دقیق نیست ولی خب تا حدودی درست هم هست اتفاقا برای ازدواج و کار و خیلی چیزای دیگه بدرد میخوره چون خلقیات و استعدادها و سلایق ما دست خودمون نیست یک مسیله درونیه مثل شکل و چهره و انداممون که خودمون نخواستیم خدا اینجور خلقتمون کرده و برمیگرده به ژنتیکمون و نوع آبو هوای منطقه ای که زندگی میکنیم زیاد نباید جدی گرفت ولی بد هم نمیگه در عموم متولدین اون ماه صحت داره و صدق میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس۲
۱۱:۲۳ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
من مهر متولد شدم ولی دروغه ولی بقیه چیز هاش اوکیه
Iran (Islamic Republic of)
امید
۰۲:۰۲ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
کاملا موافقم منم آبانیم وباتمام شخصیتهای ماهها دوستی کردم این خصوصیات درمورد کلیات افراد درست هستش منتهی کم وزیاد داره
اقادمتون گرم نفستون حق تاکورشودهرانکس نتواند دید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
من خردادم درست همینطوره ، همیشه لحظه اخر همچیو کنسل میکنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
واقعا عالی
Iran (Islamic Republic of)
پدرام
۲۳:۴۳ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
سلام فقط در مورد دی ماه هی ها درست بود بقیش نادرست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
من اسفند ماهی هستم وکاملا درست بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
سلام من شهریوری هستم دقیقابااین اخلاقی که دارم ازم فرارین بخصوص بچه کوچیکاازم میترسن ومطلبی که نوشته بودین راستشوبخواین ازدستم عصبانی شدم خیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
ماه تولد باید دقیق باشه قبلا که همه کارت بیمارستان نداشتند دقیق ثبت بشه ثبت احوالی هر ماهی و هر تاریخی رو می گفتند ثبت می کرد.من خودم اردیبهشتی هستم کار می کنم ولی در درون خودم همونی هستم که گفتند ولی مقاومت می کنم و کارم رو دوست رارم
Iran (Islamic Republic of)
ماهان
۲۱:۲۵ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
کاملا درسته من خودم فروردینی هستم و شخصیتم همین جوریه....
Iran (Islamic Republic of)
جانا
۲۰:۳۸ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
من آذر ماهی هستم تا اندازه ای درست میگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
اوم واقعن درستع من مردادیم و همیشه با صدای بلند میخندم ک خیلیا خوششون نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
یاسمین
۱۹:۲۰ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
من اذری هستم و بقیه از همنشینی با من خیلی هم لذت میبرن اگه لذت نمی بردن نمی یومدن چرا وقت ادمم نیگیرین بااین مسخره بازی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
این خرافات چرت و پرت رو بذارید کنار در قرن ۲۱ داریم زندگی میکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
افرین.درست میگویید باشما موافقم.
Iran (Islamic Republic of)
fardad
۱۸:۳۴ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
این چی بود اخه من به انوان یک اردیبهشتی خیلی بهم بر خورد
از همه ماه ها بد تعریف کردید مارو بدتر
تازه برای من برعکس هم هست خیلی با انگیزه و پر انرژی هستم
یکم تحقیق کنید بعد مقاله بنویسید
Iran (Islamic Republic of)
ستری
۱۲:۵۲ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
منم اردیبهشتی ام ولی دقیق گف همش میخوتم دراز بکشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
درمورد شهریوریا و آذریا و اردیبهشتیا کاملا درست گفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
دقیق گفتید احسنت
ما مهری ها با هرکس و ناکسی دوست می شویم حتی با عابر پیاده سر چهارراه, اخ یادش بخیر رفته بودم با دوچرخه نان بگیرم دیدم یک عابری دارد رد می شود سواراش کردم رساندم اش دم درب خانه شان بعد فهمیدم همسایه قدیمی پدرم بوده, خیلی جالب بود برام, هان راستی شیرینی هم اورد هم در تعارف کرد و نشستیم باهم یک چای شیرین خوردیم.
مهری ها اینگونه اند؟؟؟(وراج- سریش)!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
چی بگم من که دی ماهی هستم تا حدودی درست بود وقتی یه نفر اطلاعات کافی نداره، انقدر حرصم درمیاد که نگو ولی بر نمیگردم تو روش بگم بی سوادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
ادیبهشتیم و همسرمم دی ماهی هر دوتاش دقیقا اینجوری
Iran (Islamic Republic of)
آرشا
۱۳:۲۳ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
من اصلا اینتوری نیستم وخردادیم وقتی قول می دم سرقولم هستم وبرنامه هم برای خودم می نویسم تا آخر انجامش می دم
Iran (Islamic Republic of)
پدرام
۲۳:۴۴ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
سلام درمورد دی ماهیها درست بود بقیه ماهها نادرست
Iran (Islamic Republic of)
خردادی
۱۲:۳۲ ۱۷ دی ۱۴۰۰
برای من که درست بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
خیلی بی ادب هستید بنده به انوان یک اردیبهشتی قلبم شکست لاقل یه خوبی هم از ما اردیبهشتیا میزاشتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
اردیبهشتیا خبلی زحمت کش و تلاش گرن ۱۶ ساعت کار کنن هیچی نمیگن برای خانواده زندگی می کنند تمییز و پاکیزه هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
چون عنوان رو انوان نوشتي عجالتا قلبت بشكنه طوري نيست
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۹:۳۱ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
همش چرت بود من اصلا اینطور نیسم
Iran (Islamic Republic of)
سها
۲۱:۴۰ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
چرا فاطمه اتفاقا اینجوری هستی تو. خیلی بلند میخندی مخصوصا وقتی میخوای بقیه بدونن مثلاً خوشحالی
Iran (Islamic Republic of)
ممد
۰۳:۲۹ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
اردیبهشتی ام و بهم میگن بی انگیزه و بی حوصله ؟؟
ساعت 8 صبح بیدار میشم تا 12 شب درس میخونم واسه کنکور مضخرف بعد این اسمش انگیزه نیست ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
منڟورتون مزخرفه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
تودرستوبخون حتماموفق میشی،ولی یکم املاهم تمرین کن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۲:۳۲ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
درست بود ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۳ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
شخصیت من با این چرت وپرت ها جور نیست همش دروغ وسرکاریه
Iran (Islamic Republic of)
سازا
۰۱:۵۶ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
بر چه پایه و اساس علمی هست؟
Germany
علی
۱۴:۳۳ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
بی معنی بود ، فروردینی هستم شخصیتم اصلا اینطور نیود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۵ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
الکیه بابا من آذری ام پس چرا این چیزایی که گفت و ندارم
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۰:۲۰ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
برای اینکه آذری هستید مثلا اگر آبان ماهی بودی خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
جالب بود، اینقدر سخت نگیرید و عصبانی نشید، ایه قران که نیست که حتما درست باشه، فال دیگه، برا من و دوستام و خانواده ام ۸۰ درصد درست بود، ما که کلی خندیدیم، البته تو فکرم رفتم، عیبم رو رفع کنم
Iran (Islamic Republic of)
مالکوم ایگرگ
۲۳:۵۷ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
قصه ظهر جمعه : من متولد 8خرداد هستم(نیمه نیمه خرداد) .و مشکلم اینه که هرماه که میگذره اوضاع اقتصادی ام بدتر میشه .البته شاید صبح جمعه که از خواب بیدار میشم متوجه بشم . قول میدم صبح شنبه باک بنزین رو پر کنم ؛شنبه که میشه نصف یا یک سوم یا یک پنجم باک رو میتونم پر کنم .باکی نیست ! البته من ایرادهای خیلی زیاد دیگری نیز دارم .خدایا خودت کمک کن تا خودم را اصلاح کنم .خدایا از تو اصلاح میطلبم در همه زندگی .
اللهم اصلح کل فاسد من امور مسلمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
شهریوری هستم و تقریباً درست بود ولی گمون نمی‌کنم درمورد همه‌ی شهریوری‌ها صدق کنه و اعتقادی به تاثیر ماه تولد در رفتار و خلق و خو ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
اتفاقا در مورد شهریوری، آذری، تیرماه کاملا درسته و حدودی فرورینی تا حدود زیادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
دروغ الکیه من اردیبهشت ماه هستم.فقط دارید وقت مردم میگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
بیچاره اردیبهشتی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
تمام این مطالب کاملاً غلط است
Iran (Islamic Republic of)
Masoud
۲۲:۰۶ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
متاسفانه بجای مطالب کاربردی و علمی این مباحث بدون بار دانشی کار میشه که جای تعجب داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
دختر من متولد اذرهست اصلا اهل بحث نیست من خودم هم متولد خرداد اتفاقا سر حرفی که میزنیم یا قول خودمون هستیم تا زمانی که طرف مقابلمان رنگ عوض نکنه اون موقع هست که از طرف مقابلمان بدتر میشیم و بیشتر لجبازی میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ایلی
۲۱:۳۸ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
چرا انقد درست گفت همچیو شوک شوک شوک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
بسیار جالب بود
در مورد بنده درست بود
ممنون از مطالب خوبتون
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
محمدرضا
۲۱:۰۱ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
اين حرفای بی اعتبار رو از کجا آوردی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
من متولد بهمنم و کاملا این مطلب واسه من درست بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
من مهر ماهی ام اصلا همچنین چیزی نی
Iran (Islamic Republic of)
ملکه مرداد
۲۰:۴۷ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
درست بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
برای من که درست نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
همش الکیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
فقط شهریوری ها فکر کنم درست بود..چون یدوست شهریوری دارم همینجوره و همرو بخاطر این اخلاقش فراری داده..
Iran (Islamic Republic of)
رزا
۲۲:۱۷ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
منم شهریوری ام باور کن تو فامیل و دوستان به صبور و با حوصله معروفم اما اینکه ما شهریوری ها دوست داریم هر کاری رو به بهترین شکل تمام کنیم کاملا صحیح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
روی روان شناسی متولدین هر ماه کار روان شناسی در حد لیسانس ، فوق لیسانس ، و دکتری انجام شده است ، و هزاران نفر تست شده اند، البته دقت آن در حد 80 درصد است و 20 درصد خطا دارد، لذا مواردی که با شما منطبق نیست همان خطا است ، اما اطلاعات کلی درست است ، مثلا اسفند ماهی ها آدم های خاکی و عمدتا انسان های خوبی هستند ، حال امکان دارد کسی اسفندی باشد اما این طور نباشد ، اگر در مورد او مدتی تحقیق کنی و مدتی در کنارش باشی ، خواهی دید او آدم خوبی است اما شرایطی برایش پیش آمده ، که خطایی کرده است اگر در کار او ریز شوی و خود را جای او بگذاری خواهی دید اگر تو هم در آن وضعیت قرار می گرفتی شاید بدتر عمل می کردی ، در کل کلیت این اطلاعات درست است ، اما جزییات به شرایط اجتماعی و خانوادگی، ومحیطی،و موقعیتی که در آن قرار دارید بستگی دارد،وجود یک مادر عاقل و آگاه در کنار فرد و پدری عمل گرا که برخوردی مهربانانه اما جدی با فرزند خود دارد، نقش مهمی در آینده او خواهد داشت، حال اگر آن فرزند اسفندی باشد امکان موفقیت های بزرگ دور از انتظار نیست،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
با شما موافقم
Iran (Islamic Republic of)
داریوش
۱۳:۲۶ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
احسنت بر شما ...بنده خودم نزدیک به بیست سال در زمینه طالع شناسی و نجوم تحقیق و بررسی کردم ...در ضمن اینم بگم فقط صرفا ماه تولد نیست که تاثیر می‌ذاره و علت این تفاوت های رفتاری در سال تولد و روزهای مختلف تولد و مسایل دیگه جستجو باید کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
شوووووخی میکنی
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۳۸ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
چطور امکان داره این همه آدم رو در جهان که در یک ماه بدنیا اومدن دسته بندی میکنین حتی میوه هایی که سر کوچه میخریم همشون مال یه ماهن و از یه درخت باهم فرق میکنن اما انسانها....
من و داداشم جفتمون تو یه ماه بدنیا اومدیم پس چرا کلا متفاوتیم. تا حالا به این فکر کردین مردم جاهای دیگه دنیا یه تقویم دیگه دارن اونارو چجوری تقسیم بندی کنین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
اصلا درست نبود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
برنامه جالب و متنوعی بود.... آفرین به خبرنگاران جوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
کاملاً درسته....
کسایی که انکار میکنند نمیخوان قبول کنند که چه خصلتهایی دارند. نه عزیزان من، حقیقتو نمیشه انکار کرد. من خودم آبانماهی هستم با تمام ماههای دیگه هم همکار هستم و زندگی کردم... نگذریم از شهریوریها ..... پرو و پرتوقع
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۰۰ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
جور در نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
واقعا چرت چرت بود الکی بااین حرفهاشون مردم سرکارگذاشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
الکیه
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۸:۵۳ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
این مطالب درست نیست و فاقد هرگونه ارزشیه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
همش دروغه یکی یه چرتی گفته هی دارن نسل به نسل پخش می کنند . انگار اینا از پیش خدا اومدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
یعنی یکیش هم درست نبود...
Iran (Islamic Republic of)
Suga
۱۸:۵۷ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
ولی برای من درست بود
Iran (Islamic Republic of)
بازدیدکننده
۱۹:۵۷ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
درباره خردادیا درست بود
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۱۸:۲۶ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
من متولد دی هستم ابن موارد درخود نمی ببنم واقعاّ همه ابن مطالب دروغه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۲ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
چون شما دی ماهی هستی نمیخوای قبول کنی
Iran (Islamic Republic of)
مرضیه
۱۸:۲۵ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
اصلا قبول ندارم.از یک خبرگذاری گفتن این چرت و پرت ها جای تعجب است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
مسخره بود مردم را به این خرافات عادت ندید...

انسان اشرف مخلوقات خداوند است
انسان را با این " مرز بندی های خرافی " تحقیر.. و کوچک.. نکنیم!!

سالم و شاداب باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
لطف کنید خواهشا از این مسائلی که نه پایه ی قرآنی و نه پایه ی عقلی و نه حتی پایه ی علوم تجربی دارد رو منتشر نکنید. این مطالب خودش زمینه ساز کهانت و رمل و اموری از این قبیل است. همچنین این مطالب زرد به اعتبار این باشگاه خبرنگاری لطمه می زند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
شما به عبادتت برس ، مجبورت نکردن که بخونی و نظر بجای همه بدی و تصمیم بگیری....
Iran (Islamic Republic of)
متنفرازشما
۲۱:۲۸ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
همه چیز که نباید پایه ی قرآنی داشته باشه ۱۴۰۰ ساله که قرآن آمده اما تمدن بشری و ستاره شناسی به دویست هزار سال میرسه .
در ثانی شما اگر قرآن را خوب بخوانی متوجه خواهی شد که در قرآن در سوره دخان و سوره نجم و سوره انشقاق و سوره قمر و سوره تکویر و سوره رعد و سوره های بسیار دیگر در بر آیاتشان آمده ، حتی پیشگوئی هم داره مثل سوره روم و سوره ذاریات
پس خزعبلات نگو برو مطالعه کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
شما دوست نداری نخون
Iran (Islamic Republic of)
سکینه
۱۷:۴۵ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
جالب بود
United States of America
ناشناس
۱۷:۰۸ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
این خزعبلات هیچ نسبتی با مطالعات کنترل شده ندارد. حتی اگر روی این موارد مطالعه ای هم صورت بگیرد باز هم نسبت های بدی خواهد بود. انسانیت و خلاقیت و هوش و مهر و...یک انسان به ماه و سال و...سنجیده نمی شود. لطفا از درج همچین اطلاعاتی در سایت خود پرهیز کنید و ذهن افراد تازه کار را پر از آشغال و خرده دانش احمقانه نکنید.
چند وقت پیش هم در مورد تست های شخصیت شناسی در روانشناسی مطلب قرار می دادید، خواهشا وقتی دانش این موضوعات را ندارید و کار با اذهان و تاثیر کارهایتان را روی آنها نمی دانید از انجامش پرهیز کنید.
Iran (Islamic Republic of)
م
۲۱:۳۸ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
خزعبلات امثال شما میگوئید که خرافی هستید و علم را نفی میکنید.
مگر اجرام آسمانی بر روی دریا ها تاثیر ندارند؟
پس برو تحقیق کن که در زمان های مختلف ماه و سال هر جرم آسمانی اثرات خاص خودش را دارد
شما از آن دسته از کسانی هستید که حتی به روان شناسی هم اعتقاد ندارید برای همین است که هنوز در حوزه های علوم دینی روان شناسی تدریس نمیشود پس به تفاوت های فردی توجه نمیکنیددرحالیکه اصل تفاوت های فردی در آموزش مهمتربن اصل است که هد کس باید با توجه به توانایی هایش قضاوت شود تا تربیت آسیب زا نشود.
شما به قرآن هم پایبند نیستید چون در قران هم آمده که لایکلف الله نفساالاوسعها پس خودت نادانی
Iran (Islamic Republic of)
سلمان
۰۱:۴۴ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
اووووووووووو چه خبرته. اینجا فهمیدم که هیچ کس اخلاقیات بد خودش رو قبول نداره کلا ما همه خودمون رو خوب میدونیم. و کلا هیچ کدوممون انتقاد پذیر نیستیم. به نظر من که همش درست بود در مورد تمام افراد دور و برم و حتی خودم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
چرت گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
شهریوریا... ش...شهریوریا...
خ...خیلیم خوبن!!!
مامااااااان.... اینو ببین چی میگه....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
خانمهای شهریوری خیلی خییییییلی از مردهای شهریوری هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
برای من افراد خانواده هیچ کدامواقعیت نداشت .حیف وقت که صرف خوندنش کردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۵ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
شهریور ی ها
لوس هستند
آخرین اخبار