جانشین انتظامی استان ایلام:

نیروی انتظامی در خدمات رسانی به آحاد جامعه باید الگو باشد

سرهنگ نجفی با تاکید بر اینکه پلیس به عنوان نماد انضباط و قانون مداری برای شهروندان است گفت:نیروی انتظامی در خدمات رسانی به مردم باید الگو باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ حسین نجفی،جانشین انتظامی استان ایلام در آیین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید موسسه راه گشای استان ایلام، گفت: هدف اصلی ما در نیروی انتظامی رضای خدا و رضایتمندی مردم است، و ما باید در خدمات‌رسانی به مردم مسئول و پاسخگو باشیم.

جانشین انتظامی استان یکی از راه‌های افزایش رضایت مندی عمومی در جامعه را سرعت و دقت در خدمات دهی دانست و افزود: این دو مولفه می‌تواند، اعتماد عمومی به پلیس و نظام را افزایش دهد.

سرهنگ نجفی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی به عنوان سازمانی که در تعامل نزدیک با مردم است، باید کارکنان آن دارای استاندارد و تعالی رفتاری در برخورد با اقشار مختلف باشند.

او به بهبود عملکرد و تحقق اهداف سازمانی اشاره کرد و گفت: باید اقدامات ما با تکیه بر برنامه ریزی‌های جامع، اثربخش، کیفی و منطبق با اهداف سازمانی باشد، بطوریکه احساس رضایت مندی مردم افزایش داده و بهبود امورات اداری را به ارمغان بیاورد.

سرهنگ نجفی با تاکید بر اینکه پلیس به عنوان نماد انضباط و قانون مداری و الگو برای شهروندان است، تصریح کرد: برخورد با رافت اسلامی و تجلی نماد اخلاق اسلامی در تعاملات با شهروندان از شاخصه‌هایی است که باید همواره مورد توجه قرار داد.

جانشین انتظامی استان، در خاتمه با بیان اینکه نیروی انتظامی به تعبیر مقام معظم رهبری مجاهدان فی سبیل الله هستند، اظهار داشت: کوشش‌های نیروی انتظامی مجاهدانه و مخلصانه است و هدف این نیرو رسیدن مردم به آرامش و حقوق اجتماعی شان است.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.