سرهنگ نجفی گفت: تمامی مشاوره‌های انجام شده به مردم در مراکز مشاوره‌ای نیروی انتظامی کاملاً رایگان بوده و هدف آن پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ حسین نجفی ، جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام  در حاشیه بازدید از نمایشگاه عمومی کنترل خشم و کارگاه آموزشی که به مناسبت روز جهانی پیشگیری از خودکشی در محله سبزی آباد شهر ایلام برگزار شده بود، گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه، ارتقای مشارکت و تعامل سایر نهاد‌ها با پلیس و آگاهسازی عمومی به ویژه قشر جوان با مهارت‌های مقابله و پیشگیری از خودکشی و کمک کردن به افراد مستعد در این رابطه است.

او بیان کرد: مرکز مشاوره آرامش نیروی انتظامی با داشتن کارشناسان مجرب و تخصصی، در این موارد می‌توانند بهترین مربیان آموزشی برای هم استانی‌های گرامی برای دریافت مشاوره و راهنمایی باشند.

او ادامه داد: تمامی مشاوره‌های انجام شده به مردم در مراکز مشاوره‌ای نیروی انتظامی کاملاً رایگان بوده و هدف آن پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

او با اشاره به اینکه نقش خانواده‌ها در پیشگیری از خودکشی جوانان بسیار موثر است، اظهار کرد: برای پیشگیری از خودکشی در بین جوانان، بالا بردن آستانه تحمل و تاب آوری آنان، تشویق افراد به پیوند‌های اجتماعی، اشتغال، تعامل و مشارکت در فعالیت‌های مذهبی، فرهنگی بسیار موثر است.

او از تلاش معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان و مشارکت دفتر تسهیلگری توسعه محلات در جهت برگزاری این نمایشگاه قدردانی کرد و افزود: پلیس آماده همکاری‌های علمی و عملیاتی با همه‌ی اقشار جامعه در جهت پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی و از طرفی ارتقای امنیت و آرامش در جامعه می‌باشد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.