بروزرسانی ۱۰۰ میلیون دستگاه هوآوی به سیستم عامل HarmonyOS ۲.۰

تعداد بروزرسانی‌های سیستم عامل HarmonyOS ۲.۰ در ۱۰ روز از ۹۰ میلیون به ۱۰۰ میلیون دستگاه رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، ده روز پیش سیستم عامل HarmonyOS ۲.۰ هواوی به ۹۰ میلیون کاربر رسید، اکنون این شرکت به نقطه عطف دیگری رسیده است، چون ۱۰۰ میلیون دستگاه به سیستم عامل هارمونی به روز شده اند. این دستگاه‌ها قبلاً اندروید را اجرا می‌کردند، اما صاحبان آن‌ها تصمیم گرفتند از این سیستم عامل عبور کنند.

هواوی در حال استخدام آزمایش کننده‌های بتا برای موج ششم بروز رسانی Android-to-Harmony است. این بروزرسانی‌ها هستند که باعث می‌شوند تعداد کاربران هارمونی به طور ناگهانی افزایش یابند. این شرکت قصد دارد سیستم عامل ۱۰۰ دستگاه را تغییر دهد، روندی که تا سال ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت.

آمار بروزرسانی دستگاه ها به سیستم عامل HarmonyOS ۲.۰ 

در حال حاضر آمار مجموع آن‌ها ۱۰۶ دستگاه است که ۷۵ مورد از آن‌ها تلفن‌هایی مانند سری P۴۰، Mate ۴۰ و Mate ۳۰ هستند. پرچمداران قدیمی مانند سری P۲۰ و Mate ۱۰ و همچنین nova ۵i و ۴e نیز اخیراً به این سیستم عامل پیوستند. هواوی در حال اجرای یک آزمایش داخلی برای دستگاه‌های بیشتر است که مدل‌های بیشتری را به آزمایش عمومی بتا اضافه می‌کند.

بروزرسانی به سیستم عامل HarmonyOS ۲.۰

به خاطر داشته باشید که عدد ۱۰۰ میلیون فقط دستگاه‌هایی را که به سیستم عامل هواوی به روز شده اند، شمارش می‌کند. گوشی‌ها، تبلت‌ها و ساعت‌های جدیدتری نیز وجود دارد که این سیستم عامل را اجرا می‌کنند. همچنین، HarmonyOS به سایر دستگاه‌های هوشمند (مانند تلویزیون) و ابزار‌های اینترنت اشیا قدرت می‌دهد، آخرین افزودنی نیز یک چاپگر لیزری است.

هارمونی بیشتر یک پلتفرم است تا یک سیستم عامل، یکی از اهداف اصلی آن اطمینان از اتصال آسان بین دستگاه‌های مختلف است. سازندگان شخص ثالث می‌توانند از برند HarmonyOS Connect برای ایجاد دستگاه‌های سازگار استفاده کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار