جشن هوآوی برای استقبال کاربران از سیستم عامل HarmonyOS

شرکت هوآوی هفته گذشته از سیستم عامل اختصاصی خود برای استفاده در محصولاتش رونمایی کرد و روز به روز به تعداد کاربران این سیستم عامل افزوده می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از گیز مو چاینا؛ در اوایل این ماه، شرکت هوآوی در رویدادی از آخرین نسخه سیستم عامل اختصاصی خود به نام HarmonyOS 2.0 رونمایی کرد و اکنون تعداد محصولاتی که به سیستم عامل جدید ارتقا یافته اند از ۱۰ میلیون دستگاه گذشته است. با عرضه HarmonyOS، هوآوی از پشتیبانی این سیستم عامل از تعدادی از مدل‌های تلفن‌های هوشمند و سایر محصولات معرفی شده خود خبر داد.


بیشتر بخوانید


افزایش دستگاه‌های پشتیبانی کننده از هارمونی

بر اساس گزارش QQ، در ابتدا اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه این شرکت موفق شده بیش از ۱۰ میلیون دستگاه را توسط برخی از کاربران اینترنتی به سیستم عامل جدید وارد کند. اما اکنون اعضای ستاد داخلی هوآوی خبر را رسمی کرده و این گزارش را تأیید کرده اند.

جشن هوآوی برای استقبال کاربران از سیستم عامل HarmonyOS

هم اکنون تخمین زده می‌شود که حدود ۲۰۰ میلیون تلفن هوشمند از این برند در سراسر جهان فعال و در دسترس کاربران باشد. بعلاوه، اکثر این مدل‌ها برای ارتقا به HarmonyOS تازه راه اندازی شده (که در چین با نام HongMengOS نیز شناخته می‌شود) واجد شرایط هستند؛ بنابراین، با واجد شرایط بودن مدل‌های بیشتری برای به روز رسانی جدید، می‌توان انتظار داشت که این تعداد حتی بیشتر نیز شود.

جشن هوآوی برای استقبال کاربران از سیستم عامل HarmonyOS

به روز رسانی این سیستم عامل در حال حاضر برای تلفن‌های سری میت ۴۰، P40 و میت پد پرو در دسترس است و سری P30، آنر ۳۰ و آنر V30 نسخه بتایی از این سیستم عامل را در ماه جاری و نسخه عمومی را نیز در ماه بعدی دریافت می‌کنند. هارمونی ۲.۰ فقط برای کاربران چینی عرضه شده و باید منتظر بود و دید آیا هوآوی آن را برای کاربران در سراسر جهان عرضه می‌کند یا خیر.

جشن هوآوی برای استقبال کاربران از سیستم عامل HarmonyOS

قابل ذکر است، شرکت هوآوی سیستم عامل HarmonyOS را با پلتفرم متقابل و یکپارچه سازی پشتیبانی چند دستگاه ساخته است. به این معنی که مجموعه از دستگاه‌ها شامل IoT، موبایل‌ها، تبلت‌ها، تلویزیون‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند و لوازم هوشمند خانگی نیز می‌توانند از این سیستم عامل استفاده کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار