تصاویر ساعت‌ های هوشمند سری Huawei Watch ۳ لو رفتند

تصاویر ساعت‌های هوشمند Huawei Watch ۳ و Watch ۳ Pro با سیستم عامل هارمونی چند روز قبل از رونمایی، منتشر شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا، ساعت‌های هوشمند Huawei Watch ۳ پیش از رونمایی رسمی که در اواخر این هفته برگزار می‌شود، ظاهر شدند. ساعت‌های سری هواوی واچ ۳ با سیستم عامل هارمونی ارائه می‌شود.

تصاویر از سوی ITHome مشاهده شده است و این شرکت می‌گوید تصاویر توسط بلاگر‌ها که ساعت هوشمند را برای آزمایش به آن‌ها داده‌اند، منتشر شده است. اما در کل منبع اصلی هنوز مشخص نیست. به نظر می‌رسد عکس‌ها در یک فروشگاه خرده فروشی گرفته شده باشند.

مشخصات ظاهری ساعت هوشمند جدید هواوی

در تصاویر Huawei Watch ۳ و Watch ۳ Pro، می‌بینیم که دستگاه‌ها دارای صفحه نمایش گردی شبیه به مدل قبلی خود، Huawei Watch GT ۲ هستند. از لحاظ ظاهری، صفحه نمایش به صورت یک صفحه AMOLED به نظر می‌رسد. یک دکمه شستی در سمت راست و بالای ساعت‌ها قرار دارد و یک دکمه تخت در زیر آن‌ها قرار دارد.

https://www.yjc.news/fa/news/7773442/%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D9%88%D8%A7%DA%86-%D9%85%D8%A7%D9%84%DA%A9-%DB%8C%DA%A9-%D8%B3%D9%88%D9%85-%D8%B3%D9%87%D9%85-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF

به طور کلی طراحی جدید مدل ساعت‌های هوشمند جدید هواوی، تمیز و مدرن به نظر می‌رسد و به نظر نمی‌رسد که دستگاه‌ها حاشیه بزرگ یا بدنه ضخیمی داشته باشند.

یکی از ساعت‌ها، دارای یک باند لاستیکی است که به نظر می‌رسد شبیه آنچه در سری Huawei Watch Fit یافت می‌شود، است و یک پوشش فلزی سیاه دارد. دیگری یک مچ بند چرمی قهوه‌ای دارد و دارای یک پوشش فلزی به رنگ خاکستری است که نشان می‌دهد احتمالا این ساعت، هواوی واچ ۳ باشد.

تصاویر ساعت‌ های هوشمند سری Huawei Watch ۳ لو رفت 3

در هر دو ساعت یک لولای فلزی متصل به مچ بند وجود دارد، که شبیه به یکی از مدل‌های قبلی است. در تصاویر، برخی از ویژگی‌های سیستم عامل هارمونی را هم می‌توان مشاهده کرد. به نظر می‌رسد صفحه اصلی دارای میانبر‌های مستقیم برنامه‌ها و همچنین ساعت و تاریخ است. در میان عکس‌ها، همچنین می‌توان نحوه عملکرد پنل اعلان، را مشاهده کرد. متأسفانه، منوی برنامه‌ها در عکس‌های فاش شده وجود ندارد.

ساعت‌های هوشمند هواوی واچ ۳ و هواوی واچ ۳ پرو قرار است در تاریخ ۲ ژوئن همراه با سیستم عامل جدید هارمونی این شرکت معرفی شوند که پاسخی به تحریم این شرکت توسط گوگل است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.