داده‌ها پس از مهاجرت کاربران از اندروید به HarmonyOS حذف نمی‌شوند

نمایندگان شرکت هوآوی اعلام کردند که با به روز رسانی سیستم عامل و دریافت هارمونی، داده‌های گوشی حذف نمی‌شوند و به شکل قبل باقی می‌مانند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا؛ شرکت هوآوی مدتی قبل عرضه سیستم عامل اختصاصی خود به نام HarmonyOS 2 را در چین آغاز کرده بود و گزارشاتی نیز منتشر شد که نشان می‌داد این پلتفرم در ۱۰ میلیون دستگاه دریافت شده است. شرکت هوآوی این سیستم عامل را هفته گذشته و در جریان رویداد HarmonyOS معرفی کرد که در تمامی محصولات این شرکت و حتی لوازم خانگی نیز قابل استفاده خواهد بود.


بیشتر بخوانید


خبر خوش هوآوی برای کاربران

برخی از کاربران محصولات هوآوی نگران بودند که با مهاجرت از اندروید به هارمونی، داده‌هایی که در تلفن همراهشان وجود داشته حذف شده یا از بین برود، اما نمایندگان هوآوی در مصاحبه‌ای با رسانه‌های چینی اعلام کردند که کاربران پس از ارتقای سیستم خود و مهاجرت به هارمونی داده‌های خود را از دست نخواهند داد و تمامی داده‌ها همانطور که در سیستم عامل قبلی وجود داشت در هارمونی هم قابل دسترس خواهد بود و حتی اطلاعات ورود به برنامه‌ها نیز حفظ می‌شود.

داده ها در مهاجرت از اندروید به HarmonyOS حذف نمی شوند

نکته‌ای که در این بین وجود دارد این است که در این بروزرسانی، Huawei AppGallery به فروشگاه اصلی گوشی تبدیل می‌شود و بهتر است که کاربران قبل از انتقال به سیستم عامل جدید از پشتیبانی این فروشگاه از برنامه‌هایی که از سمت گوگل برای سرویس‌های چینی ممنوع شده، مطمئن شوند. این موضوع برای کسانی که از تلفن‌های Huawei بسته بندی شده GMS در خارج از چین استفاده می‌کنند اهمیت بیشتری دارد، ممکن است بعد از این بروزرسانی برخی از برنامه‌ها عملکرد جزئی خود را از دست بدهند یا حتی به طور کلی در HarmonyOS کار نکنند.

داده ها در مهاجرت از اندروید به HarmonyOS حذف نمی شوند

گفتنی است که تلفن‌های هوشمند شرکت Honor که قبل از جدایی از هوآوی به بازار عرضه شدند نیز سیستم عامل هارمونی را دریافت می‌کنند. برخی از تلفن‌ها و تبلت‌های هوآوی از نسخه بتا هارمونی پشتیبانی می‌کنند و این شرکت به توسعه این نسخه و آینده هارمونی امیدوار است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار