در کنار تزریق واکسن کرونا همچنان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ضروری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،واکسیناسیون کرونا از گروه سنی بالای ۸۵ سال آغاز شده و حالا بعد از مدت‌ها نوبت واکسیناسیون جوان‌ها رسیده است گروه‌های هدف جدیدی که بیشترشان دهه شصتی هستند.

برای بررسی وضعیت واکسیناسیون به مراکز تجمیعی شهرستان بیرجند مراجعه کردیم.

یکی از مراجعه کنندگان گفت: متولد سال ۱۳۶۳ هستم، بزرگسالان واکسن زده اند و حالا نوبت به ما جوانان رسیده تا با تزریق واکسن کرونا در برابر ابتلا به این ویروس به ایمنی دست پیدا کنیم.

همچنین با نزدیک شدن به ماه مهر که فصل شروع نیم سال جدید دانشگاه‌ها است ، وا‌کسیناسیون می‌تواند دغدغه دانشجویان را کمتر کند.

یکی از مراجعین در مرکز تزریق کرونا افزود: با توجه به اینکه از اخبار منتشر شده در فضای مجازی شنیده ام که دانشگاه‌ها قرار است حضوری شود تصمیم گرفتم برای تزریق واکسن کرونا مراجعه کنم.

هر چند تعداد زیادی از هم استانی هایمان از تزریق واکسن کرونا استقبال خوبی داشته اند، اما همچنان برخی از افراد در این زمینه کوتاهی می‌کنند.

هر چند بعد از تزریق واکسن کرونا فشار‌های روحی کمتر می‌شود، اما همچنان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی الزامی است.

با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا شرط ورود و حضور دانشجویان به محیط‌های دانشگاهی و خوابگاه‌ها مسلتزم انجام دو نوبت واکسیناسیون کرونا است.

ورود محموله جدید واکسن کرونا به استان

شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی گفت: در ادامه تزریق واکسیناسیون ۳۰ هزار دز واکسن وارد استان شده که ۹ هزار دز آن واکسن آسترازنکا است.

او با اشاره به اینکه هم اکنون چند مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در استان آماده بهره برداری است، افزود: در صورت تسریع ورود محموله‌های واکسن به استان، این مراکز آغاز به کار خواهند کرد.

شریف زاده اظهار کرد: با ورود این محموله تاکنون ۴۸۶ هزار و ۴۲۲ دز واکسن وارد استان شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار