رییس جمعیت هلال احمر بانه از پرداخت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کمک هزینه درمان توسط هلال احمر شهرستان به قشر ضعیف این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،اسماعیل رحیمی رییس جمعیت هلال احمر بانه گفت: افراد مستضعف و مددجو با همکاری موسسه‌های خیریه و انجمن‌های مردم نهاد سطح شهرستان شناسایی شده و با تشخیص پزشک معتمد و کارشناس مربوطه داوطلبان، جمعاً یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال به مددجویان پرداخت شد.

او عنوان کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان بانه از گذشته و قبل از شیوع ویروس کرونا تاکنون بر اساس رسالت بشردوستی و نوع دوستی، خدماتی را به مناطق کم برخوردار و محروم ارائه داده و با هدف تامین تجهیزات پزشکی و کمک‌های معیشتی به اقشار ضعیف، امکانات و اعتبارات خود را به میدان آورده است.

رییس جمعیت هلال احمر بانه با اشاره به وضعیت سخت و معیشت قشر ضعیف جامعه عنوان کرد: علاوه بر پرداخت کمک هزینه درمانی، اختصاص کمک هزینه‌های درمانی به مددجویان همچنان در مراحل دیگر ادامه دارد و با نظر پزشکان معتمد و کارشناسان مربوطه، پرونده‌های درمانی وارد مرحله نهایی و پرداخت میشوند.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: هلال احمر ، کمک هزینه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.