جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱؛

گام نخست یوز‌های سرزمین پارس برابر قلعه سرسخت صربستان

تیم ملی فوتسال کشورمان در نخستین بازی خود در چارچوب مسابقات جام جهانی امروز باید به مصاف صربستان برود.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان امروز در اولین مسابقه خود در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی باید به مصاف صربستان برود. ملی پوشان کشورمان بعد از ۵ سال قرار است دوباره در رقابت‌های جام جهانی افتخارآفرینی کنند. فوتسالیست‌های کشورمان امروز در اولین بازی خود باید برابر صربستانی قرار بگیرند که تا کنون ۲ بار موفق شده است به مسابقات جام جهانی صعود کند.

به نظر می‌رسد کار ملی پوشان برابر این تیم اروپایی چندان سخت نباشد، اما به گفته کارشناسان، فوتسال غیر قابل پیش بینی و ممکن است هر اتفاقی در آن رخ دهد. به همین دلیل بازیکنان تیم ملی کشورمان امروز باید با تمام توان و قدرت به میدان بروند. پیروزی در بازی با صربستان می‌تواند ما را از نظر روحیه در سطح خوبی قرار دهد و با آرامش خاطر بیشتری به دیدار‌های آینده خودمان بیندیشیم.

تیم ملی فوتسال کشورمان در دوره قبل مسابقات جام جهانی که در سال ۲۰۱۶ در کشور کلمبیا برگزار شد، توانست مقام سومی آن دوره از رقابت‌ها را به دست آورد و حالا تمام دنیا منتظر درخشش شیر بچه‌های ایران زمین در کشور لیتوانی هستند تا ببینند ایرانی‌ها چه نتیجه‌ای را می‌توانند در مسابقات جام جهانی کسب کنند.


بیشتر بخوانید


دیدار تیم ملی فوتسال کشورمان امروز در حالی برابر صربستان برگزار می‌شود که ما در این مسابقه حسین طیبی، بازیکن لژیونر کشورمان را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداریم. طیبی در آخرین بازی دوستانه تیم ملی برابر بلاروس از ناحیه دنده دچار مصدومیت شد و به گفته پزشکان تیم ملی او بازی‌های مرحله گروهی جام جهانی را از دست داده است. در صورت صعود تیم ملی به مرحله دوم طیبی مشکلی برای همراهی ملی پوشان نخواهد داشت و می‌تواند ما را در آن بازی‌ها کمک کند.

احمد اسماعیل پور و فرهاد توکلی دیگر بازیکنان مصدوم تیم ملی فوتسال کشورمان هستند که با تلاش کادر پزشکی مشکلی نداشته و می‌توانند ما را در بازی‌های آینده کمک کنند.

بازی تیم ملی فوتسال کشورمان برابر صربستان امروز از ساعت ۱۹:۳۰ در سالن ویلنیوس آرنا لیتوانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار