ملی پوش فوتسال احتمالا به بازی با صربستان نمی‌رسد

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان به دلیل آسیب دیدگی احتمالا در بازی مقابل صربستان غایب خواهد بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان در نخستین بازی خود در مسابقات جام جهانی در حالی روز سه شنبه باید به مصاف صربستان برود، که هنوز وضعیت ۲ بازیکن ملی پوش کشورمان برای این دیدار مشخص نیست. احمد اسماعیل پور  روز گذشته در حاشیه تمرینات تیم ملی بعد از برخود بدی که با یکی از بازیکنان کشورمان داشت، از ناحیه کف پا دچار آسیب دیدگی شد. این مصدومیت تا جایی پیش رفت که او مجبور شد به همراه کادر پزشکی به بیمارستان رفته تا از ناحیه آسیب دیده عکسبرداری کند.

بعد از عکسبرداری مشخص شد که پای او دچار شکستگی نشده ، اما به دلیل دردی که در پای او وجود دارد به احتمال بسیار زیاد در بازی روز سه شنبه برابر صربستان غایب خواهد بود. همچنین کادر فنی تیم ملی قصد ندارد روی این بازیکن خطر کند و احتمالا او را برای بازی روز جمعه برابر آمریکا آماده خواهند کرد.


بیشتر بخوانید


فرهاد توکلی دیگر بازیکن تیم ملی است که روز گذشته به دلیل مصدومیت نتوانست تمرینات را ادامه دهد، اما بعد از انجام معاینات پزشکی معلوم شد که او مشکلی ندارد و می‌تواند ملی پوشان را در بازی روز سه شنبه همراهی کند.

تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات جام جهانی در گروه ششم با تیم‌های آرژانتین، صربستان و آمریکا همگروه است و در اولین بازی خود روز سه شنبه ۲۳ شهریور ماه از ساعت ۱۹:۳۰ در سالن ویلنیوس آره نا لیتوانی باید به مصاف صربستان برود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار