اسماعیل پور: به هیچ وجه مقابل تیم فوتسال صربستان از قبل برنده نیستیم

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره آخرین وضعیت ملی پوشان قبل از بازی با صربستان در مسابقات جام جهانی توضیحاتی را بیان کرد.

احمد اسماعیل پور بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت ملی پوشان قبل از شروع اولین بازی برابر صربستان در مسابقات جام جهانی اظهار داشت: خدا را شکر شرایط تیم بسیار خوب است و در این مدتی که در لیتوانی حضور داریم موفق شدیم چند تمرین خوبی را انجام دهیم. تمامی بچه‌ها به غیر از حسین طیبی که از ناحیه دنده آسیب دیده است، خوب و سرحال هستند و همگی آمادگی اولین بازی برابر صربستان هستیم. روز سه شنبه بازی بسیار سختی برابر صربستان خواهیم داشت و اینکه می‌گویند ایران از قبل برنده این دیدار است به هیچ وجه درست نیست. صرب‌ها از قاره اروپا به جام جهانی آمده است و بازی بسیار سختی برابر این تیم خواهیم داشت. امیدوارم بتوانیم در اولین بازی ۳ امتیاز کامل را کسب کنیم.

امکاناتی که در اختیار فوتسال گذاشته شد در خور تیم سوم جهان نیست

ملی پوش فوتسال کشورمان درباره اینکه آیا در این دوره می‌توانیم به فینال مسابقات جام جهانی راه پیدا کنیم بیان داشت: با توجه به اینکه در دوره قبل جام جهانی موفق شدیم سوم جهان شویم، مردم از ما انتظار دارند که ابن بار در فینال بازی کنیم. متاسفانه به خاطر شرایط کرونا ما در این مدت نتوانستیم اردو‌های منظم و بازی‌های دوستانه زیادی انجام دهیم و از طرفی هیچ امکاناتی که در خور تیم سوم دنیا باشد را در اختیار نداشتیم. در هر صورت ما به این قضیه عادت کرده و امیدوارم بتوانیم در این دوره تا جمع ۴ تیم پایانی صعود کنیم و بعد از آن راجع به روی سکو رفتن فکر می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


بعد از جام جهانی درباره بدرقه تیم ملی فوتسال صحبت خواهیم کرد

اسماعیل پور راجع به استوری منتشر شده از سوی ناظم الشریعه که نوشته بود ما و بازیکنانمان خدا را داریم و اینکه چرا در روز بدرقه تیم ملی هیچ مسئولی از فدراسیون فوتبال حضور نداشت نیز گفت: اینکه ناظم الشریعه استوری گذاشت و نوشت که ما و بازیکنانمان خدا را داریم اولین بار نیست و چندین سال است که به فوتسالی‌ها  توجه نمی‌شود. به دلیل اینکه نمی‌خواهم آرامش تیم ملی در آستانه اولین بازی با صربستان به هم بریزد اجازه دهید فعلا از پاسخ دادن به این سوال صرف نظر کنم و بعد از بازی‌های جام جهانی مفصل درباره این موضوع صحبت خواهیم کرد.

پیروزی برابر صربستان در صعود ما به دور بعد نقش زیادی دارد

ملی پوش فوتسال کشورمان درباره بازی با آرژانتین و آمریکا هم در مسابقات جام جهانی بیان کرد: فعلا تمام تمرکزمان بر روی بازی با صربستان است و بازی به بازی فکر می‌کنیم. پیروزی برابر صربستان قطعا در صعود ما به دور بعد نقش زیادی خواهد داشت و امیدوارم اول این تیم را شکست دهیم و بعد از آن راجع به آرژانتین و آمریکا فکر می‌کنیم. به نظر من آمریکا نمی‌تواند چندان حریف سر سختی برای ما باشد و از طرفی آرژانتین قهرمان جهان است و در دوره قبل موفق شده به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

حضور طیبی در مرحله گروهی می‌توانست به ما خیلی کمک کند

اسماعیل پور درباره نبود حسین طیبی در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی تصریح کرد: طیبی بازیکن بسیار توانمندی است و حضور او در مرحله گروهی قطعا می‌توانست به ما خیلی کمک کند، اما در تیم ملی بازیکنان بسیار خوبی حضور دارند و امیدوارم بازیکن جایگزین او بتواند بهترین عملکرد را از خود نشان دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار