سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان بعد از انجام اولین تمرین ملی پوشان برای حضور در مسابقات جام جهانی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان بعد از برگزاری اولین تمرین تیم ملی برای حضور در مسابقات جام جهانی لیتوانی اظهار داشت: اواخر شب گذشته به ویلنیوس رسیدیم، جایی که محل برگزاری دیدار تیم ملی کشورمان برابر آرژانتین است و به همین دلیل با آن‌ها در یک هتل قرار داریم. تا قبل از شروع اولین بازی در جام جهانی ما هر روز در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر تمرین می‌کنیم. امروز ظهر هم اولین تمرینمان را در سالن دانشگاه ویلنیوس انجام دادیم. تمام سعی و تلاش خودمان را به کار خواهیم گرفت تا قبل از شروع اولین بازی به هماهنگی کاملی دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم تیم ملی بیان کرد: از بین بازیکنان مصدوم شرایط حسین طیبی نسبت به دیگران کمی حادتر است و با سعی و تلاشی که کادر پزشکی به کار گرفته فکر می‌کنم طیبی بعد از بازی‌های دور گروهی بتواند ما را در بازی‌های جام جهانی همراهی کند.

ناظم الشریعه تصریح کرد: نکته مهمی که در تیم ملی وجود دارد آرامش است، زیرا ما در مسابقات جام جهانی نیاز داریم که با تمرکز بالا به مصاف رقیبانمان برویم. در هر صورت امیدوارم بتوانیم نتیجه دلخواهی که مد نظر مردم است را به دست آوریم.


بیشتر بخوانید


نهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال از روز یکشنبه ۲۱ شهریور تا ۱۱ مهر ماه به میزبانی لیتوانی برگزار می‌شود و ملی پوشان کشورمان در این بازی‌ها در گروه ششم با تیم‌های آرژانتین، صربستان و آمریکا همگروه هستند.

نخستین بازی تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات جام جهانی روز سه شنبه ۲۳ شهریور ماه از ساعت ۱۹:۳۰ برابر صربستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار