بازیکن لژیونر تیم ملی فوتسال کشورمان به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه دنده نمی‌تواند ایران را در دور گروهی مسابقات جام جهانی همراهی کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که ۶ روز تا شروع اولین بازی تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات جام جهانی باقی نمانده است، امروز از اردوی تیم ملی فوتسال خبر رسید که حسین طیبی بازیکن لژیونر تیم ملی کشورمان به دلیل آسیب دیگی از ناحیه دنده نمی‌تواند در دور گروهی مسابقات جام جهانی شرکت کند.

بعد از آخرین بازی دوستانه تیم ملی فوتسال کشورمان برابر بلاروس حسین طیبی در یکی از صحنه‌ها با بازیکن حریف برخورد شدیدی داشت، به طوری که دیگر قادر به ادامه بازی نبود. حال بعد از گذشت یک هفته از این مسابقه طیبی موفق نشده در اردوی آخر تیم ملی حاضر شود و این روز‌ها زیر نظر پزشکان تیم ملی مشغول درمان آسیب دیدگی خود است.

با اعلام پرشک تیم ملی فوتسال حسین طیبی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه دنده نمی‌تواند ایران را در دور گروهی مسابقات جام جهانی همراهی کند و اگر ملی پوشان بتوانند به دور بعد صعود کنند در آن صورت مشکلی برای بازی نخواهد داشت.


بیشتر بخوانید


نهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال از ۲۱ شهریور تا ۱۱ مهر ماه به میزبانی لیتوانی برگزار می‌شود و کاروان تیم ملی کشورمان فردا عازم این کشور خواهد شد.

تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های جام جهانی در گروه ششم با تیم‌های آرژانتین، صربستان و آمریکا همگروه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار