سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به تمجید از ملی پوشان فوتسال پرداخت

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز در تازه‌ترین خبر خود به تمجید از ملی پوشان فوتسال کشورمان در مسابقات جام جهانی پرداخت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات جام جهانی فوتسال در سال ۲۰۲۱ از فردا یکشنبه به صورت رسمی آغاز می‌شود و تیم ملی کشورمان هم در این رقابت‌ها در گروه ششم با تیم‌های آرژانتین، صربستان و آمریکا همگروه است. در همین رابطه سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز به تمجید از ملی پوشان فوتسال کشورمان پرداخت و نوشت: تیم ملی فوتسال ایران وارد هشتمین جام جهانی خود می‌شود و به عنوان یکی از مدعیان اصلی کسب مقام قهرمانی با حریفان خود به رقابت می‌پردازد. ایران تا کنون موفق شده ۱۲ بار در مسابقات جام ملت‌های آسیا به مقام قهرمانی دست پیدا کند.


بیشتر بخوانید


سایت AFC ادامه داد: ایرانی‌ها در جام جهانی ۲۰۱۶ که در کلمبیا برگزار شد توانستند رتبه سومی را به دست آورند که بهترین دستاورد یک تیم آسیایی در مسابقات جام جهانی است. محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در لیتوانی به دنبال مقام قهرمانی است. او در ترکب تیمش که در سال ۲۰۱۶ هم حضور داشتند مهدی جاوید، حسین طیبی و علی اصغر حسن زاده را در اختیار دارد و سخت‌ترین بازی این تیم در بازی‌های جام جهانی برابر آرژانتین خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار