مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌وبلوچستان گفت: شور عاطفه‌ها در ۳۴ پایگاه ثابت سطح استان برپا می‌شود.

 سیدمهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در آستانه فرارسیدن سال تحصیلی جدید و به‌منظور کمک به دانش‌آموزان نیازمند، «شور عاطفه‌ها» با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)، صدا و سیما، آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی و بسیج سازندگی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شور عاطفه‌ها از بیستم شهریور ماه آغاز و تا یازدهم مهرماه ادامه دارد، گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند با تهیه ملزومات آموزش غیرحضوری، لوازم التحریر، کیف، کفش و کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند را یاری کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با اشاره به شعار شور عاطفه‌ها با عنوان «همه با هم مشق محبت بنویسیم» اظهار داشت: مردم نوعدوست استان می‌توانند کمک‌های خود را از طریق تلفن همراه با شماره گیری کد دستوری #۰۵۴*۸۸۷۷* و یا شماره کارت ۵۲۳۴ - ۵۰۱۶ - ۹۹۷۹ – ۶۰۳۷ پرداخت کنند.

عبادی بیان کرد: در صورت بازگشایی مدارس زنگ شور عاطفه‌ها در روز هفتم مهرماه در مدارس طنین انداز خواهد شد و در غیر این صورت، این زنگ به صورت مجازی از طریق برنامه «شاد» نواخته خواهد شد و همچنین در روزهای ۲۴، ۲۵ و ۲۶ شهریور پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) در میادین شهرها ایجاد می‌شود.

انتهای پیما/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.