الهی راد گفت: رزمایش کمک‌های مؤمنانه در قالب طرح «نذر شهید قاسم سلیمانی» با توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته به بیماران نیازمند کرونایی در خراسان شمالی آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در آیین آغاز این مراسم با اشاره به دستورات اکید رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) در خصوص همیاری و برگزاری رزمایش همدلی در مقابله با ویروس کرونا و خانواده‌های کم برخوردار و خانواده‌های درگیر با این بیماری گفت : در راستای مقابله با ویروس کرونا اجرای طرح سردار شهید قاسم سلیمانی هم‌زمان با سطح کشور در استان نیز آغاز شد.


بیشتر بخوانید 


او افزود: این رزمایش چهارمین مرحله طی امسال است که به همت خیران، مراکز نیکوکاری و با مشارکت کمیته امداد استان برگزار می‌شود.

او گفت: تاکنون در قالب رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه، اقدامات اثرگذاری با همکاری مراکز نیکوکاری و خیریان به خانواده‌های نیازمند استان ارائه‌شده است.

الهی راد بابیان اینکه بحث معیشت و کمک‌های مؤمنانه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کمیته امداد استان است ابراز امیدواری کرد: جامعه هدف این مرحله از رزمایش، خانواده‌های دارای بیمار و آسیب دیدگان کرونا هستند.

او گفت: با هماهنگی انجام‌شده با سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان، لیست مبتلایان به بیماری کرونا که نیازمند هستند به این نهاد معرفی و این سبد‌های معیشتی با اولویت بین آن‌ها توزیع می‌شود.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.