استاندار سیستان و بلوچستان از رشد قابل توجه اعتبارات استان نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه شورای اداری استان اعتبارات سیستان و بلوچستان را امسال  ۷هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

موهبتی گفت: از این میزان ۷۴۹میلیارد تومان اعتبارات جاری و بیش از ۶هزار۲۵۰ میلیارد تومان آن عمرانی است که در بخش های آب،راه و عمران شهری و روستایی هزینه می شود .

موهبتی همچنین به لایحه بودجه سال آینده و ضرورت توجه به زیرساخت های اقتصادی استان اشاره کرد و از پروژه انرژی های نو درمنطقه میل نادر، آب رسانی به مناطق روستایی و توسعه امکانات زیرساختی در بازارچه های مرزی استان بعنوان اولویت های نام برد که به به انها پرداخته شده است.

همچنین در این جلسه عرب رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به رشد خوب اعتبارات استان در حوزه های مختلف براساس سندآمایش تصریح کرد: امسال از محل منابع استان بیش از ۸۰ میلیارد تومان به بازارچه های مرزی، ۲۲میلیارد تومان به صداوسیمای استان و ۱۳ میلیارد تومان به حوزه آبرسانی سیار استان تخصیص یافته است .

رئيس دانشگاه علوم پزشکي زاهدان هم در اين جلسه با اشاره به اينکه سيستان و بلوچستان نخستين استاني بود که از پيک دلتا خارج شد/ بر توجه بيشتر مديران نسبت به واکسيناسيون تاکيد کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.