معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌وبلوچستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد دو هزار و ۴۲۹ فرصت شغلی توسط این نهاد در سطح استان ایجاد شده است.

 معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سیستان‌وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: از ابتدای امسال  هزار و ۲۸۳ طرح اشتغال‌زایی در قالب راهبری شغلی اجرا و همچنین تسهیلات بانکی به مبلغ بیش از ۴۱۴ میلیارد و ۷۱۵ میلیون و ۱۲۵ هزار ریال به متقاضیان پرداخت گردیده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همچنین از اجرای ۲۴۸۸ فقره آموزش مهارت مددجویان در قالب آموزش‌های کارآفرینی، آموزش‌های مهارتی اشتغال و همچنین آموزش‌های پایدارسازی و توسعه خبر داد.

وی اظهار کرد: در این مدت تعداد ۱۸۰ نفر از مددجویان مجری طرح‌های اشتغال به خودکفایی رسیده و از چرخه حمایتی امداد خارج شده‌اند.

راهداری با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون برای ۱۰۸ مددجو کاریابی شده است، خطاب به فعالان کسب‌وکار، کارآفرینان، مؤسسات کاریابی، فروشگاه‌ها، شرکت‌ها، شهرک‌های صنعتی، آموزشگاه‌های کسب و کار و کارفرمایان گفت: کمیته امداد در قالب طرح کاریابی آمادگی دارد به ازای جذب هر مددجو به کار، تا دو سال بیمه اجتماعی مددجو (۲۳ درصد) و همچنین تسهیلات کارفرمایی به مبلغ صد میلیون تومان (به ازای هر مددجو) پرداخت کند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همچنین از اعلام آمادگی این نهاد جهت پرداخت بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به متقاضیان ایجاد اشتغال تا پایان سال، خبر داد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار