کارگزار فن‌بازار منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: ۶۰ محصول در بخش‌های مختلف نرم‌افزاری، زیست محیطی و انواع حسگر‌های هوشمند در فن‌بازار منطقه‌ای استان به ثبت رسیده است.

 آرش انصاری کارگزار فن‌بازار منطقه‌ای آذربایجان‌غربی  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  گفت: ۶۰ محصول در زمینه نرم‌افزاری، زیست محیطی و انواع حسگر‌های هوشمند توسط شرکت‌های فن آور و دانش بنیان در در فن‌بازار منطقه‌ای استان به ثبت رسیده است که نسبت به ابتدای سال حدود ۱۵ محصول به محصولات قابل عرضه در این کارگزاری اضافه شده است.

انصاری افزود: تاکنون ۴۶ شرکت فناور و دانش‌بنیان در سایت فن‌بازار منطقه‌ای این استان ثبت‌نام کرده و محصولات خود را عرضه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه همچنین ۵۰۸ کاربر در سایت فن‌بازار منطقه‌ای استان به آدرس http://urmia.techmart.ir ثبت‌نام کرده‌اند، بیان کرد: شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان می‌توانند برای توسعه فروش و صادرات محصولات خود در این سامانه ثبت‌نام کنند، زیرا هر محصولی که در این سامانه ثبت شود، در همه کشور قابل مشاهده است.

کارگزار فن‌بازار منطقه‌ای آذربایجان‌غربی اظهار داشت: سرعت‌بخشی در فرآیند مبادله فناوری بین عرضه‌کنندگان و متقاضیان فناوری از اهداف راه‌اندازی فن‌بازار مجازی است.

انصاری اظهار داشت: سامانه فن‌بازار فرصتی را برای صاحبان فناوری محصولات فراهم می‌کند تا محصول خود را معرفی کنند.

وی بیان کرد: آشنایی متقاضیان فناوری با محصولات عرضه شده و بیان نیاز‌های فناورانه به تولیدکننده محصولات فناور از دیگر ویژگی‌های این سایت مجازی است و در حقیقت پیدا کردن، شناختن نواقص و نیازمندی‌های چرخه تولید، سرمایه و فروش عمده‌ترین کاری است که برعهده کارگزار فن‌بازار قرار دارد.

کارگزار فن‌بازار منطقه‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: سایت جدیدی نیز با لینک http://www.tavaniran.ir و با هدف اعلام مشخصات فنی و نیازمندی‌های واحد‌های تولیدی راه‌اندازی شده است و شرکت‌ها می‌توانند در این سایت ثبت نام کرده و مشخصات فنی و توان تولیدی خود را بارگذاری کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.