رئیس اداره ورزش و جوانان فیروزآباد با اشاره به اینکه پیگیری لازم را برای استفاده از سالن ورزشی بایگان انجام داده ایم، گفت: به محض واریز وجه طی یک هفته عملیات انتقال برق، اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مردم فیروزآباد در مطالبه‌ای اعلام کردند که "سالن ورزشی که سه سال بعد از افتتاح، همچنان بلاتکلیف است" ارائه شده، آمده است: سالن ورزشی شهدای روستای بایگان که در ۱۵ کیلومتری شهرستان فیروزآباد قرار دارد، در سال ۱۳۹۷ افتتاح شده است، اما متاسفانه هنوز به دلیل نداشتن انشعاب آب و برق متروکه مانده. متاسفانه هیچ مسئول یا اداره ذیربط این مشکل را حل نمی‌کند، تکلیف ورزش این همه جوان چه می‌شود؟

ریاستی رئیس اداره ورزش و جوانان فیروزآباد در رابطه با به بهره برداری نرسیدن این سالن ورزشی بعد از سه سال افتتاح، بیان کرد: این سالن ورزشی انشعاب آب دارد و حتی برای آن سند هم تهیه شده است. اما مشکل اصلی ما انشعاب برق است.

او افزود: ما در این زمینه پیگیری لازم را انجام داده ایم و منتظر پرداخت هزینه از سوی دستگاه‌های مرتبط هستیم.

ریاستی گفت: طبق قوانین موجود، برای خرید انشعاب برق ابتدا باید خودمان ترانس و کابل بخریم و ستون‌ها را نصب کنیم و بعد از طی این مراحل توسط اداره ورزش و جوانان، اداره برق امتیاز می‌دهد.

رئیس اداره ورزش و جوانان اضافه کرد: مشکل همین جا است که در حال حاضر بودجه‌ای برای خرید این لوازم اولیه دریافت نکرده ایم.

او افزود: به محض دریافت هزینه از سوی دستگاه‌های مرتبط، طی یک هفته عملیات انتقال برق را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار