نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی به شکست این رژیم در جریان فرار اسرای فلسطینی از زندان جلبوع اعتراف کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، حساب توئیتری خبرگزاری یونیوز نوشت: نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه هفتگی کابینه اش درباره فرار اسیران فلسطینی از زندان جلبوع اظهاراتی مطرح کرد.

وی عملیات فرار اسرای فلسطینی از زندان جلبوع از طریق تونل را مجموعه‌ای از اشتباهات و شکست‌ها توصیف کرد که نباید روی می‌داد.

بنت بار دیگر در اظهاراتی ضد ایرانی مدعی شد: ایران به مرحله پیشرفته‌ای از پروژه هسته‌ای خود رسیده است و ابرقدرت‌ها باید مقابل این کشور بایستند. ما می‌دانیم چگونه باید مقابل ایران بایستیم و خواهیم ایستاد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعتراف کرد: اتفاقی که در زندان جلبوع افتاد بیانگر آسیب پذیری نهاد‌های دولتی است و کمیته‌ای رسمی برای تحقیق در این خصوص تشکیل داده ایم.

شش اسیر فلسطینی روز دوشنبه هفته گذشته با کندن تونلی که به گفته خود صهیونیست‌ها حفر آن شش ماه طول کشیده است، از زندان فوق امنیتی جلبوع در شمال اراضی اشغالی فرار کردند، هرچند چهار اسیر مجدد دستگیر شدند، اما این اقدام سلطه امنیتی و ادعای این رژیم را زیر سوال برد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۰:۱۲ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
فقط به فقط باید به زندانهای صهیونیستها حمله نظامی تمام عیار کنند فلسطینیان همانند حملات پی در پی سپاه قدس به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی عزیز عمل کنید که داعش تا دندان مسلح وحشی جنایتکاران را از سرزمین سوریه و عراق پاکسازیشان کرد و نابودشان کرد باید اینچونین عمل کنید و شهر به شهر روستا به روستا زندان به زندان را در فلسطین فتح کنید و زندانیانتان را آزاد کنید باید فلسطینیان همچون مقاومت اسلامی سردار دلها حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس حمله و عمل کنند تا بتوانند اسیرانشان را و سرزمینشان را آزاد کنند راه دیگری نیست که نیست باید حقتان را از وحشیهای ظالم ستمگران صهیونیستی با زور و جنگ و خشونت و وحشیگری خشک و خشن و شدید همانند کاری که صهیونیستها طی 70 اندی سال باهاتون کردند باهاشون کنید تا سرزمین و اسیرانتان را پس بگیرید هیچ راه دیگری نیت که نیست مگر فقط همین شش نفر اسیر در زندانهای صهیونیستهای ظالم و ستمگر بودند بسیاری از مردمان بی گناه بی دفاع فلسطینیان زن و مرد دختر و پسر کودکان و نوجوانان جوانان سالمندان اسیر زندانهای این حرام لقمه های دزدهای اشغالگران فاسد فاسقین نکبتهای غاصب صهیونیستها هستند فقط به فقط با حملات گسترده قدرتمندانه پی در پی اسیرانتان و سرزمینتان را می توانید آزاد کنید ولاغیر و خلاص . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر و عمل خردمندانه تمام کننده برای همیشه طول تاریخ بشری . و من الله توفیق .
آخرین اخبار