رستگاری گفت: کتابخانه‌های شهرستان یزد در همه وضعیت‌های کرونایی دایر می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، رستگاری، فرماندار یزد در نشست مشترک انجمن‌های کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد گفت: در وضعیت جدید که واکسیناسیون تسریع شده، موافق تعطیلی کتابخانه‌ها نیستیم.

او تصریح کرد: در ایام محدودیت‌های کرونایی، کتابخانه‌ها می‌توانند بخشی زیادی از اوقات فراغت مردم و جوانان را پرکنند و به همین خاطر از این پس در همه وضعیت‌های کرونایی دایر می شوند.

رستگاری اظهار داشت: از دیگر پروژه‌های در حال انجام در حوزه کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد، پروژه بهسازی کتابخانه شهدای شاهدیه است که با حمایت ویژه مادی و معنوی شهرداری و شورای شهر شاهدیه، پیشرفت قایل توجهی داشته و فرمانداری نیز تلاش می‌کند با افزایش بودجه تملک دارایی‌های کتابخانه‌ها، بودجه لازم برای تکمیل کتابخانه را اختصاص دهد.

این مسئول در خصوص ساخت کتابخانه شهید بابایی زارچ نیز تصریح کرد: در این پروژه که از سوی سازمان راه و شهرسازی استان در حال احداث است، تاکنون بیش از ۱۱ میلیارد ریال هزینه شده و برای تکمیل آن نیز هزینه‌ای بیش از ۳۵ میلیارد ریال دیگر لازم است که با پیگیری‌های صورت گرفته، بخشی از این بودجه برای سال جاری اختصاص یافته است.

فرماندار یزد اظهار داشت: در شرایط جدید باید با مدیریت هوشمند و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، بخش امانت و سالن مطالعه کتابخانه‌ها در همه شرایط کرونایی دایر باشد تا مردم بتوانند ایام محدودیت‌های کرونایی را با کتاب و مطالعه بگذرانند و بر دانش و آگاهی خود بیفزایند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار