مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر گفت: برای توسعه، پایداری و هدفمند سازی مشاغل خانگی، ۴۳۸ میلیارد ریال تسهیلات به این استان اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مصدق کشاورزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر بیان کرد: در راستای اجرای قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی و برای توسعه، پایداری و هدفمند سازی مشاغل خانگی، ۴۳۸ میلیارد ریال تسهیلات در سال ۱۴۰۰ به استان بوشهر اختصاص یافت.

او ادامه داد: این تسهیلات به متقاضیانی داده می‌شود که طرح‌ها‌ی آنان منطبق بر ظرفیت و اولویت‌های منطقه و مورد تایید دستگاه اجرایی مربوط باشد، همچنین ضمن داشتن توجیه اقتصادی و فنی و مجوز لازم، آماده ورود به بازار باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با اشاره به اینکه تسهیلات مشاغل خانگی را  بانک‌های توسعه تعاون و رفاه کارگران پرداخت می‌کنند، افزود: اشخاص پشتیبان به‌ویژه پیشران‌های فعال در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی که در صدد توسعه فعالیتشان هستند، برای دریافت تسهیلات در اولویت قرار دارند.

کشاورزی گفت: متقاضیان واجد شرایط می‌توانند برای ثبت نام در سامانه مشاغل خانگی به نشانی https://mashaghelkhanegi.mcls.gov.ir مراجعه و پس از تکمیل فرم‌های ثبت نام برای پیگیری و تشکیل پرونده به دستگاه‌های اجرایی مرتبط مراجعه کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.