معاون سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر از آغاز روند صدور الکترونیکی مجوز‌های مشاغل خانگی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابوالقاسم محمدزاده، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر بیان کرد: امسال نیز مانند پارسال مجوز‌ها به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد تا متقاضیان با مراجعه و بارگذاری مدارک خود در سامانه از میزان مراودات و مراجعه‌های حضوری آنان کاسته شود.

او افزود: این سازمان با همکاری ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی مسئول حمایت از این حوزه کسب و کار است و از متقاضیان واجد شرایط که طرح شغل خانگی آن‌ها به تایید کارشناسان برسد، پشتیبانی مالی و تسهیلاتی می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر ادامه داد: سامانه مشاغل خانگی به منظور تسهیل‌گری و تسریع در روند کار و عملیاتی کردن قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی، به نشانی https://mashaghelkhanegi.mcls.gov.ir تهیه و طراحی شد.


بیشتر بخوانید


محمدزاده تاکید کرد: از سال ۱۳۹۸ برای صدور مجوز مشاغل خانگی به صورت صد در صد الکترونیکی برنامه ریزی شد و در حال حاضر صدور مجوز بدون مراجعه حضوری و کل فرآیند صدور مجوز مشاغل خانگی به طور کامل الکترونیکی شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.