معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گیلان گفت: مساجد در صدر اسلام و دهه اول انقلاب پناهگاه مردم بوده‌اند و مسجد باید تکیه‌گاه، پایگاه و محل رجوع مردم باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  حجت‌الاسلام رضازاده، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به آغاز مهرواره اوج با محوریت مساجد در استان گیلان گفت: در این طرح مساجد مرکز کمک و همیاری مردم می‌شوند.

او افزود: مهرواره اوج با محوریت مساجد در راستای توجه به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر احیای سنت حسنه مواسات و همدلی، در استان گیلان آغاز شده است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه هدف از برگزاری مهرواره اوج ارتقای خدمت‌رسانی مساجد با رویکرد حل مشکلات محلات است، گفت: جلب مشارکت مردم، شناسایی امامان جماعت فعال و در نهایت کمک به برطرف کردن مشکلات محلات از آثار مثبت مهرواره اوج خواهد بود.

حجت‌الاسلام رضازاده با اشاره به اینکه در اجرای این مهرواره روحانیون و امامان جماعت مساجد استان مسائل و مشکلات محلات خود را در حوزه‌های مختلف همچون فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی رصد می‌کنند، افزود: روحانیون و امام جماعت پس از رصد مسائل، با جذب افراد توانمند و همکاری مردم نسبت به حل مشکلات محلات اقدام می‌کنند.

او گفت: با توجه به نقش مهم ائمه جماعت در مساجد، این افراد به عنوان محور طرح در خدمت‌رسانی به مردم نقش‌آفرینی می‌کنند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گیلان تصریح‌کرد: از همه هم‌استانی‌ها انتظار داریم برای شرکت در این مهرواره به مساجد مراجعه و با همکاری‌شان شاهد نتایج مثبت این طرح باشیم.

 

 


انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.