صفری از اجرای طرح ۳۱۳ در ۱۵ روستای استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان  گفت: طرح ۳۱۳ با هدف ایجاد ارتباط مستمر و مؤثر روحانیون با خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد از طریق فعالیت‌های فرهنگی در قالب تبلیغ چهره به چهره و با هدف تحکیم بنیان خانواده و تقویت باور‌های دینی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در روستا‌های منتخب دارای روحانی مستقر انجام می‌شود.

او افزود: به منظور بهره گیری از ظرفیت روحانیون اداره کل تبلیغات اسلامی مستقر در روستا‌های استان زنجان برای ارائه خدمات فرهنگی و ارتقاء باور‌های دینی مددجویان تحت حمایت طرح ۳۱۳ در ۱۵ روستای استان زنجان اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: در این طرح روحانیون پیگیر مسائل و مشکلات خانواده‌های تحت حمایت با اولویت خانواده‌های دارای جوان و نوجوان بوده و برای رسیدن این خانواده‌ها به توانمندی در بخش‌های مختلف فکری، فرهنگی، اشتغال ومسکن تلاش می‌کنند.


صفری گفت: این طرح برای خانواده‌های ساکن روستا با استفاده از ظرفیت روحانیون مستقر در روستا به عنوان مبلغان دینی اجرا می‌شود و روحانیون مستقر در این روستا‌ها با هماهنگی این نهاد وبه همراه مددکار مشکلات معیشتی، تحصیلی، فرهنگی واعتقادی و اشتغال آن ها را بررسی و رسیدگی خواهند کرد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.