معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه گفت : از طرح‌های منتخب در مرکز "منش" کرمانشاه حمایت می‌کنیم .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدحسین زاده معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به اجرای موفق طرح "منش" در استان، از فعالیت بیش از ۱۰۰ جوان نخبه در مرکز منش کرمانشاه خبر داد و گفت : از ایده‌ها و طرح‌های منتخب این مرکز حمایت می‌کنیم.

او اشتغال را یکی از محور‌های اصلی فعالیت معاونت جوانان استان ذکر کرد و گفت : این معاونت در این زمینه طرح‌ها و برنامه‌هایی را تدوین و اجرایی کرده است که یکی از مهم‌ترین این طرح‌ها که در استان کرمانشاه هم اجرایی شده بحث "سرباز مهارت" است که دراین طرح حرفه آموزی به سربازان در دستور کار قرار دارد.

او افزود: در این طرح که با همکاری جهاد دانشگاهی کرمانشاه در دست اجراست مهارت‌های زندگی و اشتغال آفرینی به سربازان آموزش داده می‌شود به نحوی که یک جوان در پایان خدمت سربازی خود بتواند با مهارتی که به دست آورده برای خود ایجاد اشتغال کند.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از طرح "منش" هم به عنوان یکی از طرح‌های اثر گذار در حوزه اشتغال جوانان یاد کرد و افزود: منش به معنای مرکز نوآوری و شتابدهی اشتغال جوانان است و در این طرح از جوانان صاحب ایده و خلاقیت حمایت می‌شود.

او ادامه داد: این طرح با همکاری پارک علم و فناوری کرمانشاه از ابتدای امسال در استان اجرایی شده است و تلاش می‌شود تا ایده‌های خام جوانان طی مراحل و فاز‌های مختلف طرح کامل شده و به مرحله اجرا و تولید درآید.

او با اشاره به اجرای طرح "منش" در سه فاز، گفت: طی چند ماه اجرای طرح توانسته ایم ۱۰۰ جوان نخبه را در سطح استان شناسایی کنیم.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به اجرای موفق طرح "منش" در استان، از فعالیت بیش از ۱۰۰ جوان نخبه در مرکز منش کرمانشاه خبر داد و ادامه داد: از ایده‌ها و طرح‌های منتخب این مرکز حمایت می‌کنیم.

او گفت: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مرکز «منش» و فعالیت‌های این مرکز میتوانند به سایت www.bapark مراجعه کرده و یا بصورت حضوری به دفتر منش واقع در پارک علم و فناوری کرمانشاه مراجعه داشته باشند.

حسین زاده افزود: علاقمندان جهت کسب مشاوره‌های اولیه در خصوص نحوه حضور و ثبت نام در این مرکز می‌توانند با شماره ۳۷۲۹۴۹۷۶-۰۸۳ تماس بگیرند. شده اند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.