نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت : زیر ساخت‌های رفاهی و بهداشتی زندان مرکزی کرمانشاه مشکل دارد و نیازمند جا به جایی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت : فضای زندان یک فضای ناخوشایند است و باید محیط فرهنگی و ورزشی در آن تقویت شود تا مقداری از سنگینی فضای آن کاسته شود.

او با اشاره به اهمیت تواضع و افتادگی در زندگی، گفت : هیچ ورزشی پاک‌تر، با صفاتر و نورانی‌تر از ورزش زورخانه‌ای وجود ندارد چرا که با امیرالمؤمنین (علیه‌السلام) پیوند دارد.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه افزود: زندانیان موکلین ما هستند و باید به آنان سر بزنیم و به مسائل و مشکلات آنان و همچنین پرسنل زندان، رسیدگی کنیم.

او با اشاره به اینکه زندان مرکزی کرمانشاه بیش از ۵۰ سال قدمت دارد، افزود: این زندان خیلی فرسوده و در محل مناسبی واقع نشده و حتماً باید توسط استاندار و مدیرکل زندان‌ها، پیگیری‌هایی برای تغییر مکان آن انجام تا به یک محل مناسب منتقل شود.

رشیدی ادامه داد: در دیدار با رئیس قوه قضائیه ایجاد یک زندان با امکانات بهتر را پیگیری خواهم کرد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه زندان باید تبدیل به کانون اصلاح و تربیت شود، گفت: کارگاه‌های کارآفرینی خوبی همچون گلیم بافی، فرش بافی، صنایع دستی، جوشکاری، خیاطی و ... در زندان ایجاد شده که محصولات بسیار با کیفیتی تولید می‌کند و زندان توانسته به سمت «فرهنگ کار» پیش برود و سازمان فنی‌حرفه‌ای هم باید در این زمینه همکاری بیشتری کند.

او گفت: در بودجه امسال ۳۲ هزار میلیارد تومان جهت کمک به ایجاد اشتغال در نظر گرفته شده و سهم استان کرمانشاه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بود که می‌توان از آن جهت تقویت زیرساخت‌ها و ایجاد اشتغال در زندان‌ها استفاده کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.