امام جمعه فهرج گفت: باید با هماهنگی مجلس و دولت برای تعیین تکلیف پرونده هسته‌ای یک آرایش آفندی و پدافندی هوشمندانه، مبتنی بر عزت شکل بگیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام رضا آقا ملایی امام جمعه فهرج در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، همگان را به رعایت تقوای الهی توصیه کرد و گفت: از ذات اقدس الهی درخواست می کنیم، فریب شیطان را نخوریم و بتوانیم تقوای الهی را حفظ کنیم.

او به دولت انقلابی حجت الاسلام والمسملین رئیسی اشاره کرد و افزود: مذاکرات به سبک قبلی اساساً پذیرفته شده نیست؛ بلکه باید الگوی جدیدی طراحی و اجرا شود.

حجت الاسلام آقا ملایی تصریح کرد: ایران به مذاکرات باز می‌گردد؛ اما باید با تعیین دستور جدید و با محوریت  طرح راهبردی مجلس با نظارت شورای عالی امنیت ملی باشد.

او بیان کرد: اکنون با هماهنگی مجلس و دولت و رویکرد‌های انقلابی هر دو قوه باید برای تعیین تکلیف پرونده هسته‌ای یک آرایش آفندی و پدافندی هوشمندانه، مبتنی بر حکمت و عزت و مصلحت، شکل بگیرد و با مهندسی خردمندانه افکار عمومی داخل و خارج، برای رفع مشکلات موجود بر سر راه پرونده هسته‌ای اقدام شود که این اولین انتظار از مجلس و دولت انقلابی است.

امام جمعه فهرج از دولت انقلابی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی خواستار ایجاد اشتغال برای همه جوانان به ویژه جوانان محروم فهرجی شد.

حجت الاسلام آقا ملایی در بخش دیگری از سخنانش به فرار زندانیان فلسطینی از دست صهیونیست ها اشاره کرد و گفت: شش زندانی فلسطینی بامداد روز دوشنبه از زندان گریختند و سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی صهیونیست‌ها را در امواجی از شوک، بهت و نگرانی فرو بردند.

او افزود: در این باره چند نکته گفتنی است، نخست آنکه این زندانیان برای رسیدن به نقطه رهایی، تونلی نسبتاً طویل را حفر کردند که نشان از ضعف عجیب نظام امنیتی صهیونیست‌ها دارد.

حجت الاسلام آقا ملایی تصریح کرد: به احتمال زیاد حفر تونل‌ها چند ماه طول کشیده است که این اقدام هیبت و اقتدار صهیونیست‌ها را به چالش کشیده است و نشان می‌دهد صهیونیست‌ها حتی در سرزمین خود نیز توان مراقبت از خود را ندارند.

او بیان کرد: این اقدام شجاعانه نشان می‌دهد رژیم خبیثی که برای ایران خط و نشان می‌کشد و سخن از طرح " هزار ضربه چاقو " می زند، ضعیف‌تر از آن است که تصور می‌شود، او مصداق همان تمثیل ماندگار سید حسن نصرالله است که والله رژیم صهیونیستی از لانه عنکبوت سست‌تر است.

امام جمعه فهرج گفت: این حرکت ماندگار یک اثر معنوی و جاودانه نیز دارد و آن اینکه نشان می‌دهد، در هر شرایطی حتی ناامیدی شدید، راه باز است، به شرطی که انسان بخواهد.

حجت الاسلام آقا ملایی افزود: از مدافعان سلامت شهرستان، پرسنل و مدیریت شبکه و مرکز بهداشت که قبل از اقامه نماز جمعه پایگاه  تست بیماری کرونا را برای نمازگزاران مستقر کردند و اجری مضاعف دارند، به عنوان امام جمعه شهرستان رسماً تشکر و قدردانی می کنم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار