حجت الاسلام زمانی گفت: مسئولان باید به خود آمده، بین مردم به گونه‌ای باشند که مردم از اظهار نظر خود به آن‌ها واهمه نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام زمانی امام جمعه راور ضمن تسلیت شهادت امام زین العابدین (ع) در خطبه های نماز جمعه گفت: ۳ امام در تحقق انقلاب عاشورای سال ۶۱ نقش داشته اند، امام مجتبی (ع) زمینه ساز این انقلاب بود که ۱۰ سال زمینه سازی کرد تا این حقیقت و این ندای حق از گلوی حسین بن علی (ع) به جهان مخابره شود، حسین بن علی (ع) رهبر اجرایی این انقلاب بود و امام سجاد (ع) هم مسئول نهادینه سازی این انقلاب یعنی رساندن پیام و ابلاغ و حقایق این پیام و زد و خورد عاشورا به جامعه اسلام بود.

او بیان کرد: اگر حسین بن علی (ع) در کربلای سال ۶۱ ندایش بلند شد؛ "حل من ناصر ینصرنی" فقط مخصوص آن مکان نبود و اگر شما امروز فریادتان به ندایِ لبیک گویی با امام حسین (ع) بلند است نتیجه عملکرد  سیدالساجدین(ع) و نشانه دریافت پیام زین العابدین است که مسئول نهادینه سازی انقلاب حسین بن علی شد.

امام جمعه راور در ادامه گفت: اگر ما امروز تشکیل مجلس عزای سیدالشهدا و اشک و ناله می‌دهیم هدف مخابره این پیام است.

او افزود: این اشکِ برای سیدالشهدا باید مسئولان را پای کار بیاورد و به مردم خدمت کنند، باید اهل ایثار و فداکاری باشند و محرومیت را از چهره این شهر بزدایند.

حجت الاسلام زمانی عنوان کرد: مسئولان باید با حضور خود، حمایت ویژه و جهادی کار کنند  که غم‌ها زدوده شود که الحمدالله به برکت انقلاب اسلامی این اتفاق خواهد افتاد و ما تمام امیدمان به همین عملکرد جهادی و در رأس آن‌ها ریاست جمهور و دست اندرکاران دولت است که مردم باید این را حس کنند.

او گفت: رهبری در جلسه‌ای که با هیئت دولت داشتند به داشتن روحیه مردمی و مردم مداری اشاره کردند، مردم مداری یعنی برای مسئولی که سر سفره همین نظام است ننگ باشد که در نماز جمعه حضور پیدا نکند.

حجت الاسلام زمانی افزود: مسئولان باید به خود آمده، بین مردم به گونه‌ای باشند که مردم از اظهار نظر خود به آن‌ها واهمه نداشته باشند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار