حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در آخرین نمازجمعه ای که به امامت او در شهرستان زرند اقامه شد با مردم خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام ابراهیمی، امام جمعه زرند در آخرین نماز جمعه ای که امروز به امامت او در زرند برپا شد، ضمن دعوت مردم به تقوای الهی گفت: وحدت برمحور ولایت، مثل نخ تسبیح است و نباید پاره شود و  همه‌ مریدان و دوستداران رهبری باید دور ایشان همچون همین نخ جمع باشند. 

او با بیان اینکه مسئولان نظام دینی باید زندگی مردم را اداره کنند، افزود: خوشحال هستم که در زرند همه‌ مسئولا ن در این زمینه پای کار بودند و همکاری داشتند و من نیز سعی کردم با همه دوستانه برخورد کنم و در محیطی آرام به فکر زرندی آباد باشیم و شکر خدا این مهم محقق شد. 

 حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: سپاه پاسداران، ذوالفقار علی است و در حال حاضر خطوط قدرتمند دور کشور را تشکیل می دهد و به نمایش گذاشتن انواع مهمات و دستگاه‌های قدرتمند جنگی در کانال‌های زیرزمینی و انواع رزمایش‌های زمینی، دریایی و هوایی از سوی این نهاد، دشمن را متحیر، گیچ و مبهوت و دوستداران را شاد کرده است. 

او عنوان کرد: ۷۳درصد مردم ولایتمدار زرند در انتخابات شرکت کردند که این نشان ولایی بودن این مردم و پای نظام و رهبری بودنشان است.

امام جمعه زرند از خیران زرندی که برای پخش غذا در عیدغدیر کمک کردند و از کسانی که  او را در ساخت مصلی طی چندین سال همراهی کردند و تمام افرادی که در این مدت یار و همراه او بودند، تشکر کرد و گفت :  من با افتخار دستان شما را می بوسم.

اودر پایان ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای مردم شریف زرند از مردم شهرستان زرند خداحافظی  کرد. 

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار