رانندگان عبوری زوج سالخورده ای که در یک خودروی در حال سوختن گرفتار شده بودند را نجات دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه نجات یک زوج سالخورده گرفتار شده در خودروی در حال سوختن را به تصویر می‌کشد. در این حادثه این زوج سالخورده توسط رانندگان عبوری نجات یافتند. این حادثه در لیک ساید واقع در ایالت کالیفرنیا رخ داد.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده چگونگی نجات این زوج را نشان می‌دهد. در این ویدئو این زن در حالی که مشغول فیلمبرداری است به همراه همسرش به خودروی غرق شعله‌های آتش نزدیک می‌شوند. در این ویدئو صدای این زن شنیده می‌شود که از همسرش سوال می‌کند: «آیا کسی هم در داخل خودرو است.»


بیشتر بخوانید


ادامه ویدئو افرادی را نشان می‌دهد که وج سالخورده را از خودروی در حال سوختن بیرون می‌کشند. این ویدئو با صحنه خاموش کردن آتش توسط ماموران آتشنشانی به پایان می‌رسد. هنوز مشخص نیست آیا زوج سالخورده دچار جراحت یا شوختگی شده اند. همچنین علت وقوع حادثه توسط پلیس در دست بررسی است.

اداره آتشنشانی لیک ساید با انتشار این ویدئو از دو فردی که این زوج سالخورده را از داخل خودرو نجات دادند قدردانی کرد. این ویدئو پس از آنکه در تاریخ ۷ سپتامبر منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود و بسیاری اقدام تحسین برانگیز دو راننده عبوری در نجات زوج سالخورده را مورد تمجید قرار دادند.

یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «خداوند نگهدار این دو فرشته (نجات دهنده) باشد که این زوج سالخورده را از آتش بیرون کشیدند. امیدوارم این زوج نیز هر چه زودتر بهبود یافتند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
اگه تو ایران بود اکثرا سلفی می گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
ما خودمون تو صحنه تصادف بودیم خيلي آ کمک میکردن
همه جا آدم خوب هست
بعضیا یه جوری ایران رو نشون میدن انگار چه خبره