رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف یک محموله خارجی قاچاق در اصفهان به ارزش ۶ میلیارد ریال که در یک انبار دپو شده بود خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ کامران ریاحی رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان در ادامه طرح نظارت و کنترل بر انبار‌ها و باربری‌ها طی بازرسی از یک انبار به محموله‌ای از انواع کالا‌های خارجی قاچاق که در آن دپو شده بود مشکوک شده و پس از بررسی‌های دقیق دریافتند که این کالا‌ها فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شدند.

وی افزود: در این عملیات ماموران ۲۱۵ طاقه پارچه، ۳۳۰ عدد ریش تراش و سشوار، ۳ هزار و ۲۰۰ ورق برچسب، ۵۸ عدد کیف بچگانه، ۴ دستگاه لوازم خانگی شامل جاروبرقی، ماکروویو و آسیاب قهوه، ۴۰ عدد اتو، ۶۵۲ بسته شمع، ۸۸۰ عدد مداد مشکی، ۱۲۰ ظرف غذای کودک و ۷۲۸ عدد بطری خارجی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالا‌های قاچاق مکشوفه را ۶ میلیارد ریال برآورد کردند از دستگیری یک نفر در این رابطه و تحویل وی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: از شهروندان می‌خواهیم در صورت اطلاع از نگهداری و دپوی هرگونه کالای قاچاق مراتب را به از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.