رییس اداره تعزیرات حکومتی کاشان گفت: ۲۴ پرونده ملی مهم با محکومیت مالی بیش از ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان در پنج ماه نخست امسال در شعبه‌های تعزیرات حکومتی کاشان رسیدگی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سعید بلانی‌زاده رییس اداره تعزیرات حکومتی کاشان با بیان اینکه پرونده‌های ملی مهم رسیدگی شده در شعبه‌های اداره تعزیرات حکومتی کاشان مربوط به تخلف‌های قاچاق کالا و عرضه خارج از شبکه آرد و نهاده‌های دامی بودگفت: متخلفان این پرونده‌ها علاوه بر پرداخت جزای نقدی به ضبط کالای قاچاق به نفع دولت و الزام به عرضه نهاده دامی و آرد توقیفی در شبکه رسمی محکوم شدند.

وی با اشاره به رسیدگی ۷۹۳ فقره پرونده در شعبه‌های این اداره در پنج ماه نخست امسال اظهار کرد: محکومان این پرونده‌ها علاوه بر پرداخت ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان جزای نقدی به ضبط کالای قاچاق و سایر مجازات‌های تکمیلی محکوم شدند.

رییس اداره تعزیرات حکومتی کاشان با بیان اینکه بیشترین تخلف‌ها در این پرونده‌ها گرانی، کم‌فروشی، تقلب و نبود برچسب قیمت کالا بوده است، تصریح کرد: ۷۹۳ فقره پرونده شامل ۴۸۷ فقره مربوط به بخش کالا و خدمات، ۲۰۳ فقره در حوزه بهداشت، دارو و درمان و ۷۴ فقره پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز بوده است.

وی با اشاره به انجام ۹۸ نوبت گشت بازرسی مشترک با حضور دستگاه‌های نظارتی در پنج ماه نخست امسال، اضافه کرد: با بازرسی ۴۵۲ واحد صنفی در این مدت، ۷۴ واحد متخلف شناسایی شدند.

بلانی‌زاده همکاری و اطلاع‌رسانی مردم از تخلفات به اداره تعزیرات حکومتی و سایر مراجع نظارتی و قابل رسیدگی را خواستار شد و اضافه کرد: شهروندان کاشانی هرگونه مراتب تخلف به ویژه رعایت نکردن شیوه‌ نامه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی را در اصناف و واحد‌های خدماتی به شماره تلفن ۵۵۵۷۹۸۷۰ و سامانه پاسخگویی ۱۲۵ اطلاع دهند.

بیش از ۱۷ هزار واحد صنفی در کاشان فعالیت دارد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.


منبع:ایرنا

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.