آیت الله نوری همدانی گفت: متولیان کار فرهنگی در جبهه جنگ، علیه دشمن فکر و اندیشه نبرد می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  آیت الله نوری همدانی،وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز پنجشنبه  در دیدار محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، کار فرهنگی را مسئولیتی بسیار سنگینی دانست و گفت: متولیان کار فرهنگی در جبهه جنگ علیه دشمن فکرو اندیشه نبرد می‌کنند.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به برخی آیات و روایات انسان سازی را کار بسیار ارزشمند و مهم توصیف کرد و افزود: امروز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خط مقدم تربیت نیروی انسانی متناسب با ارزش‌های دینی و اعتقادی است، بنابراین  این وزارتخانه باید با به کار گیری نیرو‌های توانمند و مدیران متعهد و متخصص بتواند این وظیفه سنگین و الهی را به شایستگی انجام دهد.

آیت الله نوری همدانی در ادامه تقویت ایمان و عقیده مردم را از آثار و برکات کار‌های فرهنگی دانست و یادآور شد: در دوران هشت سال دفاع مقدس همگان دیدند که نوجوانان و جوانانی در جبهه‌ها حضور یافتند که از اعتقادات قوی برخوردار بودند و این از برکات کار‌های فرهنگی است.

این مرجع تقلید وجود حوزه علمیه قم را سرمایه ارزشمند و ظرفیتی عظیم برای بسط و گسترش فرهنگ و اندیشه دینی دانست و گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید از این ظرفیت و توانمندی‌ها برای برنامه‌های فرهنگی و احیای فرهنگ اصیل اسلامی بهره‌برداری کند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار