مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت:در صورت همکاری دستگاه‌های اجرایی بنیاد مسکن آمادگی کامل برای انجام تعهد ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در حاشیه زاهدان را دارد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:  ۸۸۸۳ متقاضی ساخت و نوسازی مسکن به توسط ستاد ساماندهی حاشیه شهر زاهدان به شهرداری معرفی شده اند و برای ۵۰۵ پرونده نیز اخذ پروانه دائم صورت گرفته است .

 منبتی افزود: در طرح ساماندهی حاشیه شهر زاهدان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان   سهمیه ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی دارد  و قطعا همکاری و افزایش سرعت صدور پروانه در شهرداری زاهدان، امکان استفاده بیشتر حاشیه نشینان را از این فرصت استثنایی فراهم میکند و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در این زمینه آمادگی فنی لازم را دارد

وی ادامه داد: در این طرح، تسهلات ساخت مسکن مبلغ ۵۰ میلیون تومان و بلاعوض ۲۵ میلیون تومان است که با پیگیری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پیگیر افزایش این تسهیلات به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و بلاعوض به مبلغ ۳۰ میلیون تومان در دستور کار است.

  منبتی همچنین هماهنگی و همراهی دستگاه‌های مختلف در این طرح را لازم و ضروری عنوان و بر رفع موانع و مشکلات جهت تسریع آن تاکید کرد .

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار