براساس رنگ بندی جدید کرونایی، ۱۲ شهرستان استان کرمانشاه در وضعیت قرمز قرار دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی محمدی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه گفت : براساس رنگ بندی جدید کرونایی، از امروز (۲۰ شهریور) ۱۲ شهرستان استان در وضعیت قرمز و دو شهرستان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

او گفت : شهرستان‌های پاوه، قصرشیرین، سنقروکلیایی، اسلام آبادغرب، صحنه، هرسین، کنگاور، کرمانشاه، جوانرود، سرپل ذهاب، گیلانغرب و روانسر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

او شهرستان‌های نارنجی استان را نیز ثلاث باباجانی و دالاهو اعلام کرد.

محمدی افزود: تاکنون بیش از ۲۲۸۰ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه جان خود را از دست داده اند.

او افزود: قریب ۱۵۰۰ بیماتر هم در مراکز درمانی استان بستری هستند .

تداوم سیر صعودی کرونا

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از ادامه تاخت و تاز کرونا در استان خبر داد.

مهدی محمدی با اشاره به تداوم سیر صعودی کرونا در استان گفت: کرمانشاه جزو معدود استان‌هایی است که هنوز به قله موج جدید کرونا نرسیده و سیر صعودی بیماری در آن ادامه دارد.

او افزود: در شبانه روز گذشته (۱۹ شهریور) متاسفانه ۲۳۱ نفر به جمع بستری‌های استان اضافه شد و طی این مدت ۱۹۰ نفر از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

محمدی تعداد بستری‌های حال حاضر استان را ۱۵۰۸ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۲۳۷ نفر در بخش‌های ویژه بستری هستند که حال ۵۸ نفر آن‌ها وخیم است.

او گفت: در شبانه روز گذشته علاوه بر بیماران بستری، ۷۱۱ نفر بصورت سرپایی رمدسیویر دریافت کرده اند.

محمدی تعداد فوتی‌های کرونا در شبانه روز گذشته را یازده نفر اعلام کرد و گفت: با این تعداد شمار جان باختگان کرونا در استان به ۲۲۹۷ نفر رسیده است.

او از شناسایی ۴۰۴ بیمار جدید در شبانه روز گذشته خبر داد و افزود: از این تعداد ۱۸۵ نفر بستری و مابقی بصورت سرپایی هستند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.