ماموستا امامی گفت: شهروندان واجد شرایط و مشمول دریافت واکسن کرونا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به تزریق واکسن خود اقدام کنند.

ماموستا عبدالسلام امامی امام جمعه مهاباد خواستار حضور شهروندان و دریافت واکسن بر اساس برنامه اعلامی دانشگاه علوم پزشکی شد و در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: تزریق واکسن برای افراد واجد شرایط همانند احکام شرعی واجب بوده و باید تمام افراد گروه‌های هدف نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

وی افزود: تزریق واکسن، استفاده از ماسک و ... از آنجا که احتمال دفع بیماری را افزایش و احتمال ابتلا را کاهش می‌دهد از نظر شرعی واجب است، زیرا دفع ضرر واجب شرعی است.

 ماموستا عبدالسلام امامی اضافه کرد: پیش از این برخی از منتقدان از کمبود و نحوه خرید واکسن کرونا در کشور گلایه می‌کردند، اما اکنون که واکسن موجود است برای دریافت آن اقدام نمی‌کنند.

وی با قدردانی از فداکاری شبانه روزی کادر درمان بیان کرد: برگزاری هرگونه مراسم و تجمع در شهرستان شایسته نیست و انتظار داریم همه شرایط فعلی را درک کرده و در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی دقت کنند همان طور که نماز جمعه برگزار نمی‌شود اینگونه مراسم‌ها نیز نباید برگزار شود.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.