رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان از توزیع ۲۰ هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی برای نیازمندان از ابتدای شیوع کرونا تا کنون در اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،   حجت‌الاسلام روح‌الله بیدرام رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در مجموع ۲۰ هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است که سه هزار و ۸۰۰ بسته در رزمایش "شمیم حسینی" تامین شده است.

او بیان داشت: ارزش ریالی بسته‌های معیشتی در مرحله پنجم کمک مومنانه حدود یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

بیدارام با بیان اینکه امسال طرح بصیرت عاشورایی ضمن توجه به رعایت شیوه نامه های بهداشتی در امامزادگان شهرستان اصفهان اجرایی شد، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های این طرح اجرای رزمایش "شمیم حسینی" بود که خوشبختانه در شهرستان اصفهان با کیفیت خوبی برگزار شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه اجرای طرح "شمیم حسینی" در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب برای کمک به افراد نیازمند در دستور کار سازمان اوقاف و امور خیریه قرار گرفته است، ادامه داد: باید توجه داشت که این طرح به عنوان پنجمین مرحله از کمک مومنانه بوده که توسط اداره اوقاف شهرستان اصفهان اجرایی شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان گفت: ارزش ریالی بسته‌های معیشتی در مرحله پنجم کمک مومنانه حدود یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

حجت الاسلام بیدرام همچنین به تامین ۵۵۰ بسته مهر تحصیلی برای دانش آموزان نیازمند شهر اصفهان اشاره کرد و گفت: باید توجه داشت در کنار درآمد حاصل از بقاع، متولیان موقوفات و خیران نیز در تامین هزینه‌های تامین بسته‌های معیشتی و مهر تحصیلی کمک قابل توجهی داشته‌اند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.