رزمایش شمیم حسینی با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان و آستان امامزاده شاه میرحمزه برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدحسین بلک مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان با بیان اینکه از دیرباز اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان متصدی اجرای اهداف خیران و واقفان بوده‌است، گفت: در همین راستا در اقدامی خداپسندانه بسته‌های معیشتی در قالب «رزمایش شمیم حسینی» بین نیازمندان و به خصوص بیماران کرونایی مستضعف با همکاری آستان امامزاده شاه میرحمزه توزیع شد.

او افزود: این رزمایش برای پنجمین بار در سراسر کشور برگزار می‌شود که تعداد ۸ هزار و ۸۰۰ بسته غذایی آماده شده که ارزش آن حدود ۳ میلیارد تومان است.

حجت‌الاسلام بلک، با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «کمک‌های مؤمنانه به خصوص در شرایط فعلی اقدامی خداپسندانه‌است» بیان کرد: تمام تلاش ما این است که اگر نمی‌توانیم دردی از مردم مداوا کنیم، دیگر درد بر آن‌ها اضافه نکنیم.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه این اقدامات فقط به توزیع بسته‌های معیشتی محدود نیست، گفت: در همین اقدام، طرح مهر تحصیلی را داریم که هزار بسته تحصیلی و کمک آموزشی برای دانش‌آموزان نیازمند آماده شده که ارزش آن‌ها ۲۰۰ میلیون تومان است.

او در پایان خاطر نشان کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا تا الان ۲۰هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی توزیع شده‌است که به لطف خداوند متعال این طرح همچنان ادامه خواهد داشت.



انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.