رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان از سه اقدام اساسی در مرحله جدید طرح شهید سلیمانی برای قطع زنجیره کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ حسن عجمی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان گفت: آنچه اکنون در طرح شهید سردار سلیمانی دارد دنبال می‌شود، «طرح محرم» در قالب «بسته‌های معیشتی» و در بعضی ناحیه‌ها «بن‌های معیشتی» است. پیش‌بینی پنجاه هزار بسته را کرده‌ایم که ان شاء الله توسط ناحیه‌ها توزیع خواهد شد. این خدمتی است که خدا را شکر توسط مجموعۀ سپاه پاسداران، استانداری، صنایع مادر و خیّرین در حال پیگیری است.

او افزود: بحث دیگری که به‌واسطۀ طرح شهید سردار سلیمانی دنبال می‌شود و از اقداماتی است که امروز دارد انجام می‌شود، ایجاد پایگاه‌هایی با عنوان «قرارگاه شهید سلیمانی» است که بیشتر به دنبال آموزش همگانی به مردم است تا ان شاء الله زنجیرۀ انتقال ویروس کرونا قطع شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان  ادامه داد: اقدام دیگری که در این قرارگاه در حال پیگیری است، «کمک به کادر درمان» است که اکنون هم طلاب بسیجی و هم گروه‌های جهادی در بیمارستان‌ها حضور پیدا می‌کنند و مجموعۀ کادر درمان را در جهت کمک به بیماران کرونایی یاری می‌کنند.

حسن عجمی گفت: اقدام سوم در قرارگاه شهید سلیمانی، «تأمین نیاز‌های بیماران کرونایی» است؛ از قبیل کپسول اکسیژن و دستگاه اکسیژن‌ساز که مجموعه‌های جهادی از طریق استان دارند آن را دنبال می‌کنند تا به بیماران کرونایی در منازل کمک شود.

او ادامه داد:  در واقع استان اصفهان مبدع و مجری طرح شهید قاسم سلیمانی و ارائه‌کنندۀ آن در کشور بود که با هدایت فرماندهی سپاه استان اصفهان، همچنان درحال انجام است. با اجرای استان اصفهان، این طرح به کل کشور تسری پیدا کرد

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان کاری که در طرح شهید سلیمانی انجام می‌شد، دایر کردن «قرارگاه‌های سلامت» در پایگاه‌های بسیج کل استان بود. ارائه‌کننده و مبدع این طرح، استان اصفهان بود.

عجمی گفت: امید است با این سری اقدامات و انسجام حداکثری قوا و نیرو‌های مسلح با نیرو‌های تازه نفس دولت سیزدهم و طی یک عملیات جهادی کمر کرونا در کشورمان شکسته شود تا شاهد سلامتی و تندرستی هموطنان عزیزمان باشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.