مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: طی ۵ ماهه نخست امسال نزدیک به ۴ میلیون لیتر سوخت در جایگاه مرزی بیله سوار به فروش رسیده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حجت مدنی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل در حاشیه بازدید از جایگاه مرزی بیله سوار با بیان این خبر که در پنج ماه نخست سال جاری نزدیک به ۴ میلیون لیتر سوخت در جایگاه یاد شده به فروش رسیده است، گفت: معافیت ما به التفاوت سوخت نفتگاز برای کامیون‌های ایرانی خروجی از کشور نیز در بازه زمانی اشاره شده، دو میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر بوده است.

او افزود: میزان فروش جایگاه مرزی بیله سوار در ۱۵۵ روز گذشته از سال جاری سه میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر اعم از بنزین و نفتگاز از طریق فروش در باک و تلمبه جایگاه بوده که بطور متوسط روزانه ۲۵ هزار لیتر فروش داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل افزود: تردد ۱۸ هزار دستگاه خودرو اعم از سبک و سنگین طی پنج ماه اول سال جاری در جایگاه مرزی بیله سوار به ثبت رسیده که از این تعداد ۱۱ هزار دستگاه خودروی ایرانی و ۷ هزار دستگاه خودروی خارجی بوده است.

مدنی تصریح کرد: بر اساس اجرای دستورالعمل سراسری معافیت پرداخت ما به التفاوت سوخت از اول تیر ماه ۱۳۹۸ برای کامیون‌های ایرانی خروجی از کشور، مقدار معافیت سوخت نفتگاز در جایگاه یاد شده در ۱۵۵ روز گذشته از سال جاری برای ۱۱ هزار دستگاه کامیون ایرانی به میزان دو میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بوده است.

او بیان کرد: تخصیص معافیت برای کامیون‌های خروجی از کشور در این مرز از طریق کد رهگیری راهنامه رانندگان اعمال می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.